Mazda ukončí partnerství s okruhem Laguna Seca

Ne, to není apríl. Prvního dubna 2018 zmizí z billboardů a plachet na okruhu Laguna Seca, proslulého legendární “vývrtkou”, loga Mazdy a nápisy Mazda Raceway Laguna Seca. Japonská automobilka ukončuje po dlouhých 17 letech sponzorství a partnerství s kalifornskou závodní tratí.

Mazda oficiální důvod rozchodu neuvádí, pouze upřesňuje, že i nadále bude podporovat “klíčové víkendové akce”, konané na laguna Seca a nemáme to prý ani vnímat jako omezení motorsportových aktivit automobilky, v tomto ohledu prý Mazda bude “tak aktivní, jako vždycky byla”. Lze za tím tedy zřejmě hledat pouze snahu o snížení nákladů na motorsport a uspořené peníze doufejme automobilka využije v první řadě k posílení svých závodních aktivit …nebo k vývoji nových sportovních modelů. 😉