Máme k dispozici první fotky modernizované Hondy HR-V. Po stránce vzhledu prošel malý crossover sympatickými změnami, které autu určitě prospěly, ale hlavně – podle zákulisních informací dojde k poměrně radikální změně dostupné techniky. Co se nového vzhledu týče, Honda oznámila představení auta v Japonsku 15. února (očekávám tedy evropskou premiéru v Ženevě), ale v předstihu vypustila na web první fotky. Ty ukazují, že crossover přiblížil svůj vzhled ostatním novinkám Honda – auto má novou masku chladiče Flying H s velkou lamelou, nesoucí háčko a přecházející do mračítek předních světlometů, vybavených LED technikou. Změnil se tvar předního nárazníku a tušit lze také modifikovanou optiku zadních svítilen.
Japonci dostanou také zbrusu novou verzi Vezel Hybrid RS, ta disponuje navíc i předními LED mlhovkami, nový bude též design kol a změnil se tvar plastových lemů blatníků nástavců prahů. Vzhledem k tomu, že hybridní verze v Evropě není a nebude, tenhle fešák se k nám asi nedostane, pokud tedy tento stylingový paket nedostane některá z dostupných výbavových verzí. Vzhledově každopádně auto půjde nahoru a určitě to nebudou jediné provedené modifikace, ale co ta technika?
Už nějakou dobu se v zákulisí mluví o tom, že s faceliftem v Evropě skončí 130koňový atmosférický motor 1.5 i-VTEC, s nímž to Honda popravdě moc neodhadla. Má sice slušnou spotřebu a ochotně se vytáčí, ale to asi běžného zájemce o melý nebo kompaktní crossover moc nezajímá, ten vyžaduje spíš sílu v nízkém a středním pásmu a tu skromný motor v autě s váhou větší, než civic, nemá. Nahradit jej má motor 1.0 VTEC Turbo právě z Civicu, jenž má sice výkon jen 120 koní, ale točivý moment 200 Nm, tedy o 45 Nm více, než jednapětka. Ba co víc – měla by být v nabídce i špičková verze s motorem 1.5 VTEC Turbo se 180 k a 240 Nm, dost možná s pohonem všech kol. Diesel samozřejmě v nabídce zůstává i nadále, půjde ale patrně o modernizovanou verzi pro rok 2018. Všechno to jsou ale zatím jen neoficiání informace…
4 komentáře
Beno
No, a ještě by to chtělo i-DCD hybrid, co prodávaj 4+ let v Japonsku a nově i v Malajsii (Jazz, City)…
Japan Cars
Ten bude nejdřív v nové generaci, stále je tady 1.6 i-DTEC s poněkud větším prodejním potenciálem na evropském trhu. Otázkou je, jak na tom bude nástupce. Nejnovější verze dieselu pro Civic se pomalu začíná prodávat, ale jaké s ní má Honda plány lze opravdu těžko předvídat. Ovšem s ohledem na to, že u CR-V se už s naftou nepočítá a motor by tedy zůstal vyhrazen pouze Civicu a HR-V, si myslím, že i-DTEC nechají dodýchat v Civicu a nové HR-V už ho nedostane.
Stewee
Tak 1,5 litra s turbom a vo štvorkolke by som veľmi privítal. Konečne konkurenčná technika.
Japan Cars
Je to zatím neoficiální, tak snad se informace zakládají na pravdě. 😉
Komentáře jsou uzavřeny.