Toyota v roce 2017 prodala přes 1,5 milionu hybridů

Toyota má ze všech automobilek nejdelší tradici prodeje elektrifikovaných automobilů, model Prius se začal v Japonsku prodávat už v roce 1997 a koncem roku 2015 oznámila, že do roku 2020 chce ročně prodávat nejméně 1,5 milionu hybridů ročně. Tento plán se však podařilo splnit mnohem dříve. Toyota hlásí za rok 2017 hybridní skóre značek Toyota a Lexus s hodnotou 1,52 milionu, což představuje meziroční zlepšení o 8 procent a celkem tedy koupilo hybridní auto některé z těchto značek téměř 11,5 milionu lidí. To představuje podle tvrzení automobilky redukci emisí CO2 ve výši, přesahující 90 milionů tun.

Dalším úkolem Toyoty v rámci plánu Environmental Challenge 2050 je prodávat do roku 2020 nejméně 30 tisíc aut s vodíkovými palivovými články a do roku 2030 každoročně umístit na trh 5,5 milionu elektrifikovaných automobilů (včetně bateriových elektromobilů). Výsledkem celého tohoto procesu má být snížení emisí CO2 do roku 2050 o 90 procent oproti roku 2010.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.