Toyota TRD Pro 2019: terénní úpravy pro Tacoma, Tundra a 4Runner

Toyota Racing Development se nám na autosalonu v Chicagu pěkně rozjela. Představila v rámci modelového roku 2019 hned trojicí verzí TRD Pro se zlepšenými schopnostmi v terénu na bázi modelů Tacoma, Tundra a 4Runner.  Všechny modely dostaly off-roadové 2,5″ tlumiče Fox Internal Bypass, naladěné speciálně pro každý z modelů, s hliníkovým tělem a 46mm písty, kapalino-dusíkovou náplní, speciální konstrukcí vnitřních bypasů pro precizní chod za všech okolností a externími expanzními nádobami. Podle Toyoty bude jízda v autech za běžných podmínek “jako na polštáři”, přičemž současně skvěle zvládnou i velké nerovnosti bez rázů. Přední nápravy aut k tomu mají speciálně naladěné pružiny TRD.

Setup zadní nápravy se u jednotlivých modelů liší. Tundra má vzadu stejná listová pera jako varianta TRD Off-Road, 4Runner dostal komplet sadu TRD Off-Road a Tacoma speciálně odladěné off-roadové listové pružiny. Podběhy byly vybaveny dodatečnou ochranou proti prachu a 4Runner k tomu přidává též zakrytování prostoru zadních tlumičů. Tundra dostala o 50 mm větší světlost, 18″ kovaná kola BBS s terénními michelinkami 275/65, LED mlhovky Rigid Industries, zatmavené vnitřky světlometů a novou, drsněji vyhlížející kapotu.

Tacoma TRD Pro má oproti běžným verzím o 25 mm širší rozchod díky 16″ kolům TRD Pro, obutým do pneumatik Goodyear Wrangler Kevlar All-Terrain 265/70. Jako jediný z trojice dostal též “šnorchl” TRD Desert Air Intake. Toyota 4Runner TRD Pro se chlubí o 25 mm větší světlostí, ale také o 25 mm širším rozchodem, střešním nosičem a 17″ koly s obutím Nitto Terra Grappler P265/70 A/T. Všechny vozy také disponují spodním ochranným krytem motoru.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.