Unikátní Isuzu VehiCROSS Ironman Edition je na prodej!

Vzpomínáte si ještě na Isuzu VehiCROSS? Tohle kompaktní SUV působilo v době svého představení v roce 1997 svým futuristickým designem jako zjevení a ani dnes by se asi v konkurenci ostatních konkurenčních produktů úplně neztratilo. 😉 Isuzu ho bralo jako prestižní záležitost, motor konvenčního modelu Trooper  v podobě motoru V6 3.5 s výkonem 218 koní a točivým momentem 312 Nm, zkombinovaný se čtyřstupňovým automatem a vyspělou čtyřkolkou 4WD TOD (nebo 2WD) od BorgWarner do této karoserie zabalilo pouze necelých 6000 exemplářů, z čehož šlo 1805 kusů na domácí trh a zbytek do USA.

A už tak exkluzivní model vznikl navíc ještě ve speciální edici VehiCROSS Ironman, měl vyrobit pouze v 1000kusové edici, ale není zřejmé, kolik jich nakonec opravdu vzniklo, prodejce tohoto vozu tvrdí, že pouze 86(!) a tohle je jeden z nich. Isuzu jej vybavilo tlumiči s expanzní nádržkou a zdvihem delším o 50 mm, střešním nosičem Yakima, černým dekorem na kapotě, černo-červeným interiérem se sedadly Recaro, vylepšeným audiosystémem. Majitel jej navíc vybavil oversized koly, laděným výfukem, studeným sáním, světelnou LED rampou, standardní světlomety nahradil HID projektory, parkovacími LED a autorádio Alpine.

Tento (bez přehánění) unikát najezdil už 190 tisíc kilometrů a v inzerátu na Craigslist si jej majitel cení na 13.500 dolarů. Už jen za tu značku LOL JEEP to stojí. 😀

4 komentáře: „Unikátní Isuzu VehiCROSS Ironman Edition je na prodej!

  • 18.2.2018 (12:34)
    Permalink

    Jo, tohle SUVéčko má aspoň koule… 😀

    • 18.2.2018 (16:53)
      Permalink

      Jo, to mělo. Tenkrát byl u nás ještě internetový pravěk, vzpomínám si, že jsem tenkrát zaznamenal jeho existenci a nevěřil, že to vůbec vzniklo. Však se podívej, jak v té doby vypadaly jeepy. 😀 A to Rodeo jakbysmet.

      • 18.2.2018 (22:15)
        Permalink

        Haha, tak o téhle existenci jsem fakt nevěděl 😀

        • 19.2.2018 (7:51)
          Permalink

          Jo, člověk občas žasne 😀

Komentáře nejsou povoleny.