Novinky

Honda Civic X 1.6 i-DTEC: české ceny

Honda oznámila ceny naftového Civicu 1.6 i-DTEC 5D pro český trh. Nová motorická verze Civicu se bude nabízet i ve „virtuální“ výbavové verzi S, potřebnou pro vyhledávání „cena od“, podstatnější však je, že dále bude nabízena ve stejných variantách jako 1.0 i-VTEC, tedy Comfort, Elegance a Executive. Oproti 129koňové benzinové verzi bude 1.6 i-DTEC se šestistupňovou manuální převodovkou dražší o 40, respektive 70 tisíc korun (v případě verze Executive). Konkrétně tedy:

Civic 1.6 i-DTEC S:                    509.900 Kč

Civic 1.6 i-DTEC Comfort:       549.900 Kč

Civic 1.6 i-DTEC Elegance:      609.900 Kč

Civic 1.6 i-DTEC Executive:     709.900 Kč

Ceny verze s automatem a karosářské verze Civic 4D budou oznámeny později, v první fázi bude nabízen pouze pětidveřák s manuálem. Honda navíc vyhlásila zaváděcí akci na všechny dieselové verze. Platí do 30.6.2018 a zákazníci, kteří v tomto období Civic i-DTEC zakoupí, obdrží finanční bonus ve výši 20 000 Kč a sadu příslušenství se slevou 20 000 Kč! Vybrat si mohou zákazníci ze  sad designových doplňků Orange Line a Black Line. Ke všem akčním modelům je navíc k dispozici zvýhodněné financování při využití Honda Finance.

Ještě malé vysvětlení k cenovému skoku ve výši 70 tisíc v případě verze 1.6 i-DTEC Executive. Je způsoben tím, že tato verze už má ve standardu Premium Pack (kožené čalounění, vyhřívaná zadní sedadla, bezdrátové dobíjení telefonu), zatímco v případě verze s tříválcem je ještě za příplatek. Od nového modelového roku však bude Executive rozšířena o tento paket také a cenový rozdíl se i zde sníží na 40 tisíc korun.

30 komentářů: „Honda Civic X 1.6 i-DTEC: české ceny

  • Jestli si to dobře pamatuju, tak ceny jsou téměř na chlup stejné jako u 9G, s tím rozdílem, že tam byla sleva ne 20 ale snad 80k, takže je to tak o 70k dražší v reálných cenách (bez toho, co si člověk uhádá individuálně). To mi přijde docela dost, ale ono se to třeba ještě srovná.

    • Tím hůře, že v době C9G se USD držel kolem 24 Kč, dnes 20,5. To je 15%, což dělá z 600.000 dalších 90.000 Kč. Je tu sice inflace, ale i tak je tu velký prostor k „úpravě cen“.

  • Z cenového rozdílu lze usuzovat, že je warťas jen o 5.000,- horší než R18, která byla levnější o 35.000,- 😀

    • 2bep: však cena warťasu na úrovni 1.8 z toho udělala prodejní šlágr:-) Teď už je mrzák se slevou 60k, zatímco 1.5 jen 10k (u 4D 20k).

      xf: prostor k úpravě cen Honda našla, pořádně je zvedla:-) Čím míň prodáš, tím víc ušetříš na materiálových nákladech a to se vyplatí 🙂 (fixní náklady a zisk řeší jen amatéři, profík kouká, kolik kde ušetřit)

      • Sleva 60 k? To je oficiální akce nebo „kdo si co uhádá“? V tom případě je ropák reálně dražší o 80 tisíc, to je naprostý ekonomický nesmysl. Nějakých 450 za Eleganci není vůbec špatná nabídka. Ale tady asi nejde o cenu, spíše o odmítnutí zákazníků Hondy tříválce jako takového. Je to sice hloupý předsudek, ale jestli přinese nějaký pozitivní efekt, proč ne. 😉

        • King: jasně, že ofiko, sjel jsem aktuální akční ceníky. Zaujalo mě, že ta tragédie jménem „střešní nosič“ už je definitivní – v příslušenství je to jen na 5D a pochopitelně jen bez panoramatické střechy. Takže sedan, sportovní podvozek nebo lédr a na hory? Tak to samozřejmě nasrat, zákazníku, kup si ještě další auto. Na hlavu.

          Však teď máš možnost bejt chytrej a ten křáp rozežranej si koupit 😉

        • King: jen doplnění – nenech se zmást, mrzák v Eleganci stojí po slevě pořád „krásných“ 510k. Za 450k je Comfort.

      • skyline: na zaciatku mesiaca ked som si bol zobrat u dielera mojho civica tak tam mali 3 uz predanych a vsetko 1,5… ako mi aj predajca ked som sa s nim bavil potvrdil vacsina zakaznikov si radsej priplaca za 1,5 a o mrzaka nie je moc zaujem…to iste mi potvrdili aj v trencine …tam z 10auto je 1 mrzak a ostatne 1.5 ale na vychodnom slovensku je to udajne vyrovnanejsie ale top je aj kupnou silou…

        • Danny: nic divného, kdo chce Hondu, většinou chce něco víc než variaci na hyundai nebo forda. Tam ty warťasy chápu, cílovce je to fuk. U Hondy je ale zase dement zákazník, že ten zázrak nekoupí, má jen hloupej předsudek 😀 Jasný, kdo chce mermomocí Civika a nemá ojra, tak to nakonec vezme, zvlášť, když je to teď se slušnou slevou, to už atakuje tříválcovej Fikus a když už stejně skončíš s něším takovým, tak pak je asi lepší koupit Civika. Doufám, že v takové situaci nebudu, abych musel řešit, od který značky zvolím mrzáka…

          Třeba se ty prodeje 1.0 ještě zvednou po uvedení 1.6d, protože jestli si připlatit za chrocht nebo jezdit tříválcem může být pro tenhle typ lidí fuk, pojede to více-méně stejně a při aktuálním cenovém rozdílu se vyplatí živit tříhrnkového otesánka docela dlouho než to člověk projezdí. Uvidíme.

          • Nic jiného, než předsudek to není. 😉 Není žádný objektivní důvod, proč ten motor odmítat. Možná odhlučnění, ale to je otázka vkusu, respektive to není problém motoru. Na druhou stranu pokud by to mělo způsobit, že Honda motor nahradí něčím obecně akceptovatelnějším, tak proč ne. Bez ohledu na to, jaký litr je, 1.5 Turbo je prostě lepší. 😉

            Abych nemusel odpovídat extra – já bych s tím motorem fakt problém neměl a vzal bych ho rovnou s CVT. Pohodový daily car. Samozřejmě nebýt socka, není co řešit a 1.5 je jasná volba. 🙂

          • skyline: ja som mal accord 2.2dtec a robil som 30000km rocne…kedze uz tolko nejazdim nakolko mam do roboty druhe auto tak som sa rozhodol pre benzin a samozrejme nad mrzakom som ani neuvazoval….aj ked som si priplatil ale ak potrebujem mam k dispozicii aj dostatocny vykon a rozdiel v spotrebe medzi mrzakom a 1.5 je okolo 0,5litra…to je take nieco ako u accordu 2,0 a2,4 vtec…2,4 mala vacsi vykon a v spotrebe bol maly rozdiel….ak by som robil tie kilometre ako volakedy okolo30 000 tak by som opat kupil diesel…mrzak je dobry pre tych co jazdia vacsinou mesto kde nie je diesel vhodny a 1.5 tam bude mat asi o dost vacsiu spotrebu ako mrzak… kolega ma golfa 1,0TSI a 90% jazdi mesto (blava) a tam mu to podla jeho slov uplne staci ale keby mal jazdit vacsinou mimo mesto tak by to bolo slabe a mrzaka by nechcel…

            king: pozeral som na stranke dealera v trnave este pred tyzdnom ked som bol odovzdat prevozne znacky tam mali modry civic 1.5 (aky mam aj ja) a dnes je uz predany ale litraky su tam vsetky uz pol roka takze o ne zaujem asi fakt nieje a honda nepresvedci zakaznikov aby vymenili 1.8 za liter mrzaka….inak ta modra farba sa im asi dobre predava…ked som si bol vyzdvihnut auto okrem mojho tam mali este 2 modre auta a uz nemaju ani jedno 🙂

          • Danny:
            „mrzak je dobry pre tych co jazdia vacsinou mesto kde nie je diesel vhodny a 1.5 tam bude mat asi o dost vacsiu spotrebu ako mrzak“

            Problém je v tom, že pokud chci poskakovadlo do města, tak kromě motoru je potřeba se zamyslet i nad autem. Pro takové použití by byl vhodnější Jazz s CVT. Takže ani tady bych Civica 1.0 nebral.

          • King: že se mi nelíbí zvuk a že to točí jak svého času filcka 1.3 je „předsudek“? 😀 Jasný, že „bys“ problém neměl. Já čekám, až ty teorie podpoříš činem. 😉

            Danny: jezdím teď podobně a mám 8G 2.4, chrochták nesnáším z principu, rakovina je svinstvo a ušetřené peníze za to nestojí. Plus pochopitelně i ta zábava za volantem je jinde, i když při tomto nájezdu se podíl „zábavy“ dost snížil. Pořád mi to za to stojí.

          • Jasně že je to předsudek. I6 má zvuk (už z principu) dost podobný a tam by sis samozřejmě chrochtal.

            A to, že netočí, má na funkčnost nějaký vliv? Sice netočí, ale jede. Pro rodinné auto bez problémů. Je spousta motorů, co točí a nejedou. 😀

          • xf: každé auto má něco. Do města je Jazz s CVT samozřejmě ideální, ale ne každý si může dovolit druhé auto do města a pokud si druhé auto dovolit může, bude zvažovat, jestli chce primárně městské prdítko.
            Civic s litrem je plnohodnotné rodinné auto, které zvládne Chorvatsko i Prahu a obojí s přijatelnou spotřebou a pořizovačkou. S Jazzem bych asi z cesty k moři úplně nadšený nebyl, i když na denní ježdění bych ho bral mnohem raději.

          • King: ty seš matěj 🙂 Chápu teda správně, že když ti něco nevyhovuje, tak to není tím, že máš jiné nároky nebo třeba vkus, ale že máš „předsudky“? 😀 A jsem rád, že konečně uznáváš i G120, sice netočí, ale to přece na funkčnost nemá vliv 😉

            xf: většina lidí řeší nějaký kompromis. Znám takové, co radši přetrpí cestu na dovolenou ve Fobii s tím, že zbytek roku to nežere (ačkoliv to žere docela dost a je to po všech stránkách utrpení, ale jim to tak nepřijde). Pak jsou takoví, kteří mají Mondeo s mrzákem, protože chtějí „velké auto“. Ti sice mají kufr jako kráva, ale zase trpí úplně jinak. Auta jako Civic s 1.0 (nebo dříve 1.4) jsou pro lidi, kteří chtějí něco, na co nemají a tak volí (např. z mého pohledu) naprosto nesmyslný kompromis. Jim ale smysl dává, tak ať si to užijí, nemám potřebu někomu vykládat, co si má koupit. Teda kromě chrochtáku, objektivně je to zlo a negativní vliv to má i na mě, proti tomu budu vždycky na obecné úrovni.

          • Nechápeš. 😀 G120 je přece #starádobráatmosféra co #totěmblbýmturbůmukáže . Takový motor přece musí být z principu točivý a se špičkou, jinak ztrácí to kouzlo, kvůli němuž byla tato cesta vývoje adorována. A navíc to strašně žere. 😉 Od malého turbomotoru nikdo nečeká, že to bude točit do stratosféry – ani historicky, ani objektivně. A je přitom jedno, kolik to má válců.

          • King: já věděl, že se zase chytíš 😉

          • Tak určitě, mě stačí málo 😀

          • Skyline: však ano. Já narážím na to, že takových lidí „chci něco na co nemám, tak volím podivný kompromis“ zas tak moc není. Že se většina lidí chová racionálně.

            I když zrovna v tomto případě, s tradiční cenovou politou Jazze jsou zjevně tito lidé Hondou nuceni, v jejich situaci, k volbě jiné značky. To jsem mínil technicky, uživatelsky, ne jako kompletní volbu zahrnující všechny vlivy.

          • xf: když jedu po silnici, myslím, že takových lidí je naopak většina. Málokdo má totiž na tolik aut, kolik různých účelů by využil. Stačí, že dojíždíš do města a v něm se pak motáš – potřeboval bys ideálně Acco na cestu k městu, tam přesednout do i3 a dojet k ofis parku, kde máš místo zadara a ještě dotankuješ. Takže spousta lidí skončí u co nejuniverzálnějších aut a je to jak pneumatiky – čím je to univerzálnější, tím víc je to na howno ve všech ohledech:-)

  • Tak ohledně reálných prodejních cen (na kterých se začíná) se stačí podívat třeba na sauto.cz nebo na nabídku Jarova: http://www.autojarov.cz/nove-skladove-vozy-a-moto/vozy/?modelGroups%5B%5D=Civic&price1Range=479000%3B645000&price1Min=479000&price1Max=645000&volumeRange=988%3B1498&volumeMin=988&volumeMax=1498&powerRange=95%3B134&powerMin=95&powerMax=134&q=&queue=modelGroups&orderBy=price-ASC&do=searchEngine-form-submit
    Ony ty slevy jsou výraznější 😉

    • 2bep: jasný, beru to z ofiko ceníku, ani ta 1.6 nebude stát na Jarově to co je v článku. Každopádně Sport za 565 nezní až tak zle a blíží se to něčemu, čemu by se dalo říct rozumná cena. Navíc je to jediná 1.5, na kterou dám snowboard. Akorát to kulhá na výbavu. Nějak pořád nevím, jestli to u nás v garáži bude nebo ne, těch kompromisů je tam moc (buď slabá výbava nebo nelze příslušenství). Uvidím, jak budou finance a s čím se vytasí druhej poface M6.

      • Výbava u Sportu není úplně dokonalá, ale osobně by mi chyběly asi jen tlumiče. Už základ 1,5 5D mi přijde solidně našlápnutý. Osobně doufám, že s faceliftem lehce rozšťouchnou výbavy, případě se praktickými zkouškami ukáže, že nosič snese i panorama.

        • sport uplne postacuje…priplatit si 1500eur za sportplus mi pride uz moc.. za tlmice, bezklucovy start a strazenie mrtveho uhlu.. ostatne su pre mna uz nepotrebne ako 11reprakov, panorama, a pod.

          • Tak až na panoramu jsou to všechno šikovné věci a příplatek 50.000,- za adaptivní tlumiče, KeyLess, lepší audio, kontrola mrtvého úhlu + asistenty vyjíždění z řady, el. stavitelná tuhost bederní opěrky spolujezdce, vnitřní zrcátko s aut. clonou + pitomá panorama mi nepříjde ani tak moc.
            Ale už jsem to v Hondě zkoušel, zda by nešlo s výbavou trochu zapracovat a bohužel smolík…

            Osobně mi příjde panorama zbytečnost, pro nebe nad hlavou mám Targu 😀
            Zbytečně to snižuje prostor nad hlavou, oficiální nemožnost střešního nosiče je taky smolík. Jak jsme vyzkoušeli s Kingem, tak i při běžné okreskové rychlosti (cca 100-110) je nepříjemně hlučná. Takže kde jezdit s otevřenou panoramou? Po městě, plné dehťáků?! 🙁

          • 2bep: to jsou právě ty kompromisy. Co jsem slyšel, tak C9G Lifestyle se prodalo naprosté minimum, podobně jako Exe. Ale mě prostě to lepší audio za to stojí, stejně tak automatické zpětné zrcátko považuju za nutnost. Asistenty bych naopak s chutí oželel, tyhle srajdy nemám rád, při testovací jízdě s 10G mi při předjíždění (sjezd z dálnice) začal adaptivní tempomat brzdit, skvělý moment, když konec mého pruhu je na dohled). Keyless je příjemný, tlumiče taky, panoramu považuju za strašnou kravinu, ale u 4D není a střešák tam taky nejde. Jak říkáš, snad to vyřeší facelift. I když třeba poslední MY u 9G už neměl Lifestyle, koupil jsem jeden ze dvou posledních co v Evropě byli. Sport i Elegance něco z té výbavy dostaly, ale už bych zase řešil kompromisy.

          • 2bep: to zalezi od priorit…jedine co mi v sporte trochu chyba je kontrola mrtveho uhlu..adaptive tlmice jedny tvrdia ze je citit rozdie iny zase ze tam nie je rozdiel…ja som sport+ neskusal…ono vseobecne su tie vybavy naslapane…kolega mal mudre reci ze je civic predrazeny lebo mu to napisaly neaky pisalkovia v testoch tak som zobral brozuru a polozku po polozke som vyskladal golfa 1,5tsi, leon1,8tsi, ochcafku 1,8tsi,308 1,6thp, astru1,6 a i30 1,4tgi…lacnejsie vysla len i30-ka ale ta nema podobne vykonny motor a astra a 308 ma zase vacsi vykon o 20 koni…ostatne boli vyrazne drahsie ako civic vratane meganu gt ktory ma kolega tak tam som vedel aka je cena a tiez je drahsi….a jeho odpoved bola…nic… ukazal ze je blbec a ze veri kazdej somarine co mu kde napisu tak na to ani nereagoval….

          • S cenou to byla stejně vlna, rozpoutaná jen na tom, že Honda nemá tak nízko položené „socka“ výbavy. Na první pohled může být Honda dražší, ale když se dorovnají výbavy, už se ty rozdíli smazávají.
            Jak jsem už psal, dnes bych si bohatě vystačil se Sportem. Dle mě za velice rozumné peníze nabízí to co od nástupce C8G 1,8 Sport. Auto podobně zaměřené na lidi, co je řízení baví (v tomhle se přibližuje s nižší střední jen Mazda 3), vyšší výkon než mám nyní a minimálně srovnatelnou výbavu + lepší světla, tudíž xenony či LED. Kdybych těď měl brát ojetinu, hledal bych A8G 2,4 6MT, nové je u mě jasným favoritem CXG 1,5 Sport.
            Ze Sport+ by nejvíc asi scházely tlumiče, Keyless, kontrola mrtvého úhlu/couvání z řady, stmívací zrcátko, lepší audio. Přesně v tomhle sestupném pořadí.

Komentáře nejsou povoleny.