Honda CR-V 2019: fotky a informace k evropské verzi

Po více než roce prodeje páté generace Hondy CR-V v USA konečně (pomalu) přichází auto i do Evropy. Podle předpokladů se od americké verze v ničem neliší, s výjimkou LED mlhovek (patrně pro top verze) a zpětných zrcátek, která jsou u EU verze větší. K pohonu poslouží (od podzimu) obdobný motor 1.5 Turbo jako u Civicu X, zhruba za rok ho doplní hybrid, který nahradí naftové verze. Novinkou evropské verze je možnost pořídit sedmimístnou variantu. Podrobnější info v následující tiskové zprávě.

 

Společnost Honda představí na ženevském autosalonu zcela nový model CR-V

 

 

  • Na ženevském autosalonu bude vystavena nová evropská sériová verze nejlépe prodávaného SUV na světě
  • Elegantní a sportovní design s ostřejšími křivkami a širším postojem
  • Bude k dispozici rovněž zcela nová sedmimístná verze
  • Poprvé v Evropě bude u modelu CR-V k dispozici hybridní technologie Honda
  • První dodávky evropským zákazníkům se očekávají od podzimu 2018 

Společnost Honda se chystá na ženevském autosalonu 2018 představit evropskou sériovou verzi zcela nového modelu CR-V. Nová generace nejlépe prodávaného  SUV na světě posouvá úroveň kvality a prostornosti interiéru, včetně volitelné verze se sedmi sedadly, která je k dispozici vůbec poprvé.

Podvozek je rovněž nejpropracovanější, jaký byl u modelu CR-V dosud vytvořen, a přináší intenzivní jízdní zážitek, jedinečné jízdní pohodlí a také skvělé vlastnosti při jízdě v terénu.

 

Pokročilý design karoserie a špičková kvalita interiéru

Karoserie zbrusu nového modelu CR-V má svěží a důmyslný design s mohutnými podběhy kol, ostřejšími křivkami kapoty a zadní části vozu a moderní maskou rodiny vozů Honda s charakteristickým provedením světlometů.

Užší přední sloupky, profilované přední a zadní nárazníky i kryty pod motorem a předními a zadními dveřmi přispívají k tomu, že nový model CR-V se řadí mezi aerodynamicky nejefektivnější vozy ve své třídě. Vůz je také vybaven systémem Active Shutter Grille společnosti Honda, který ještě dále snižuje úspornou spotřebu paliva.

Nový design interiéru klade důraz na horizontální uspořádání palubní desky, akcentuje pocit šířky, navozuje dojem síly a zvýrazňuje tak prostornější kabinu. Palubní deska je osazena dvěma 7palcovými displeji a uspořádání ovládacích prvků bylo přepracováno tak, že jednoduchý blok pro řízení klimatizace je umístěn pod středovým dotykovým displejem.

 

Špičková praktičnost a nová sedmimístná verze

Zbrusu nový model CR-V vyniká o něco většími rozměry karoserie než jeho předchůdce a delší rozvor i širší postoj umožňují, že interiér je výrazně prostornější. Díky nejlepšímu využití prostoru v dané třídě mají cestující dostatek místa a pohodlí a rovněž zavazadlový prostor je širší, hlubší i delší. Nový zavazadlový prostor se dvěma polohami dovoluje nastavit rovnou podlahu pro nakládaní objemnějších předmětů a elektricky ovládané zadní výklopné dveře umožňují pohodlný přístup.

Díky důmyslným prvkům a funkcím je každodenní používání nového vozu CR-V snazší. Lze například naprogramovat výšku otevření zadních výklopných dveří tak, aby nenarazily do nízkého stropu a k flexibilnějšímu využití kabiny přispívá i úložná schránka ve středové konzole, kterou lze využívat ve třech režimech. Opěradla zadních sedadel s dělením v poměru 60:40 lze navíc jednoduchým úkonem rychle sklopit, což zrychlí i usnadní nakládání.

Vůz CR-V bude také úplně poprvé nabízen ve variantě se sedmi sedadly. Pokud zákazník zvolí tuto variantu, cestující ve třetí řadě si mohou dopřát na dlouhých cestách pohodlí díky výjimečně velkému prostoru pro nohy i úhlu opěradla vůči sedadlu 101 stupňů. Přístup k sedadlům ve třetí řadě je rovněž špičkový díky široké a nízko položené vstupní hraně.

 

Nové motory přinášejí vynikající hospodárnost a jízdní vlastnosti 

V Evropě vůbec poprvé bude u vozu SUV nabízena hybridní technologie Honda. Zcela nový model CR-V bude k dispozici s hybridním systémem inteligentního pohonu s více režimy (i-MMD), který se skládá z 2,0litrového zážehového motoru i-VTEC s Atkinsonovým cyklem a dvou elektromotorů, které zajišťují bezproblémovou jízdu a hospodárnost v běžném provozu. Systém i-MMD nevyužívá běžnou převodovku, namísto ní je vybaven kompaktnější jednotkou s pevným převodovým poměrem, která zajišťuje přímé propojení pohyblivých součástí a hladký převod točivého momentu.

K dispozici je také 1,5litrový zážehový motor VTEC TURBO, který poskytuje mohutný výkon i špičkovou spotřebu paliva v dané třídě. Výkon motoru je přenášen prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky nebo volitelné automatické převodovky CVT s lineární odezvou.

U zážehového i hybridního hnacího ústrojí je standardní variantou pohon přední nápravy, ale v obou případech lze použít nejnovější technologii firmy Honda pro pohon obou náprav „Real Time AWD with Intelligent Control System™“, která vozu CR-V dodává jedinečné vlastnosti při jízdě v terénu. Světlá výška byla u všech variant zvýšena o 38 mm až na 208 mm u modelu AWD se zážehovým motorem.

První dodávky vozu Honda CR-V vybaveného 1,5litrovým zážehovým motorem VTEC TURBO jsou očekávány na podzim roku 2018 a modely s hybridním hnacím ústrojím by měly následovat zkraje roku 2019.

 

17 komentářů: „Honda CR-V 2019: fotky a informace k evropské verzi

  • 28.2.2018 (19:16)
    Trvalý odkaz

    Zadná časť je naďalej divná, rovnako tak, ako aj pri predchadzajúcej (súčasnej) generácii. K prednej časti nemám rovnako žiadnu pripomienku ako k predchádzajúcej (súčasnej) verzii CRV. Ako by im došiel dych k zadnej časti… škoda, kazí to celkový dojem.

    • 28.2.2018 (19:52)
      Trvalý odkaz

      Zadní část je výrazně jiná, než u současné verze, zvláštní, že se ti nelíbí ani jedna z nich. 😉

  • 28.2.2018 (20:14)
    Trvalý odkaz

    Naživo to bude lepšie. Hondy na fotkách vyzerajú horšie ako naživo. Presne naopak ako je to pri koncerne.

    • 28.2.2018 (22:55)
      Trvalý odkaz

      CR-V vypadá dobře, je přiměřeně dynamické i elegantní, jen je škoda, že těm, kdo se v JPN autech trochu orientují, už to musí přijít “okoukané”, protože to v US jezdí od začátku loňského roku.

  • 1.3.2018 (7:33)
    Trvalý odkaz

    Tohle je fakt divný pocit: na tohle auto jsem koukal celkem běžně cca první půlku loňského roku. Pak jsem se přestěhoval zpět do čr, a teď to tady bude začínat jako novinka.

    • 1.3.2018 (12:57)
      Trvalý odkaz

      -b-n-x- To znám z JP, tam jezdilo HR-V o rok dřív než tady. Nudné ale bylo od začátku, mě na tom lákal jen ten hybrid a 4×4 za půl mega. Pak to sem dovezli a bylo hotovo 🙂

      Jinak vem si takové Oreo´s – taky to tady nedávno začalo jako novinka, přitom mě to nechutnalo už před skoro 20 lety 🙂

  • 1.3.2018 (13:10)
    Trvalý odkaz

    Neviem či ponúkať len CVT prevodovku ako alternatívu k manuálu v modeloch Honda je tá správna cesta… CVT sa mi ale vôbec nepáči. Nechce sa mi veriť, žeby nevedeli urobiť prevodovku pre benzínové autá, keď to dokázali pre diesel (9. stupňovú).

    • 1.3.2018 (15:08)
      Trvalý odkaz

      Taky jsem doufal, že bude slušný automat. Nevím, proč není možná osadit 1.5 9AT jako měl 1.6 i-DTEC (resp. ani by nebylo nezbytné, aby těch stupňů bylo 9). Vysoké náklady? Nedostatek času na sladění převodovky s motorem (již tak příchází CR-V do Evropy relativně pozdě)?
      Jinak paleta motorů slušná. Ještě mě napadá, má 1.5 v Civicu filtr pevných částic? U CR-V již asi bude povinně, ne? Kdybychom v EU nesmyslně nezbrojili proti CO2, tak se dál mohli prodávat ekologické nepřímovstřikové atmosféry. Kombinace 2,0 s elektromotory ale bude zajímavá, rozhodně správný krok od Hondy!
      Ta 7místná verze bude i s hybridem? Docela by mě zajímalo, jaký bude prostor ve třetí řadě a kolik místa v kufru spolknou složené sedačky třetí řady.

      • 1.3.2018 (19:40)
        Trvalý odkaz

        V CR-V bude CVT úplně super, hladké “řazení” bez cukání, plynulá akcelerace, pohoda. V Civicu je trošku mrzuté, že je to sportovně laděné auto a CVT k tomu nepasuje, tam měli dávat DCT. CVT je jednak o nákladech, druhak o spotřebě, je úspornější, než klasické převodovky. Ten devítikvalt není Honda, ale ZF, Honda udělala 8DCT pro Acuru a pak planetovou 10AT pro velké modely, ale tu už dává i do Acury, tak nevím, proč vyvíjeli tu dvouspojku. Na pět let pro dva modely Acury? V Civicu by byla fajn.

    • 1.3.2018 (16:08)
      Trvalý odkaz

      A máš nějakou osobní zkušenost s novým CVT v CXG nebo soudíš jen dle zkušeností se staršími CVT třeba z Insightu?

  • 1.3.2018 (14:16)
    Trvalý odkaz

    To CVT je podle US novinářů zatim super

    • 1.3.2018 (17:54)
      Trvalý odkaz

      Počítám, že CVT bude stejně dobré, jako u Civicu. 😉

    • 19.3.2018 (18:49)
      Trvalý odkaz

      V Europe bude len s 1.5trubo benzin a hybrid. Ten chlapik hovori o 5tej generacii a motoroch co su dostupne celosvetovo. (Ano 5. Generacia sa predava s 1.6 dizlom ale mie c Europe)

  • 13.3.2018 (18:53)
    Trvalý odkaz

    To teda vůbec nechápu 😀 Nikde se o tom nemluví. To se teda budu muset poptat, díky za info. 😉

    • 14.3.2018 (11:32)
      Trvalý odkaz

      Po zvacseni obrazku videa a prezreti si technickych udajov, rozmerov,mam pocit , ze bud nas niekto vodi za nos , alebo Honda v Zeneve omylom tam dala data z CRV4? navyse tam chyba zbrusu novy 1.5T a aj 2.0hybrid , ktory by mal byt pre EU.

Komentáře nejsou povoleny.