Nejhodnotnější autoznačky 2018: jak si vedou Japonci?

Brand Finance zveřejnilo své tradiční výsledky analýzy nejcennějších automobilových značek. Jak se letos vedlo japonským výrobcům? Do elitní první desítky dostali tři značky, ale s TOP 10 samozřejmě svět nekončí. 😉

Nejvýše, na  druhém místě se umístila Toyota, která spadla z loňské první příčky, další v pořadí je Honda na pátém místě, která si polepšila o dvě pozice oproti roku 2017 a hned za ní skončil Nissan, jenž šel dolů o jednu pozici.

Slušně si vede, minimálně v kontext toho, jak jsou na tom ostatní japonské luxusní značky (Acura 45. Infiniti 63.) Lexus – je na 14. místě, o pozici hůř než vloni. Hned za ním je Subaru, které je také o příčku níž. Suzuki je na 21. příčce, Isuzu se umístilo dvaadvacáté a Daihatsu třiadvacáté. Překvapivě až na nimi je Mazda  na 26. pozici.

O Acuře už řeč byla, následuje na 53. místě Mitsubishi, pětapadesátá je Yamaha a Infiniti jako poslední z japonských značek 63.

One thought on “Nejhodnotnější autoznačky 2018: jak si vedou Japonci?

  • 12.3.2018 z 19:32
    Permalink

    Vynikající výsledek, který bohužel neodráží situaci v ČR.

Komentáře jsou uzavřeny.