Nissan prodá v Evropě jeden Leaf každých 12 minut

Nissan se na autosalonu v Ženevě pochlubil pokračujícím úspěchem druhé generace modelu Leaf. Automobilka oznámila, že přijala (zhruba) do počátku března více než 19 tisíc závazných objednávek na elektrický vůz Leaf, což znamená, že si jej od otevření pořadníků zarezervoval v průměru každých 12 minut jeden evropský zákazník! Zdá se tedy, že Evropa už v elektroauta získala důvěru a když k tomu Nissan konečně přidal i pěkný design, vypadá to na slušný úspěch.

Uvidíme, jestli tempo prodeje vydrží, může jít jen o prvotní nástup zájmu, který bude následně klesat, ale už teď to vypadá, že dříve oznámené plány prodat celosvětově 40 tisíc leafů ročně byly poněkud podhodnocené, zatím by se o to, při tomhle tempu, málem postarala Evropa samotná. Vloni zde byl nejprodávanějším elektromobilem Renault Zoe s 31.300 kusy, letos by o prvenství snadno mohl přijít. Ale co, stejně to zůstane v rodině. 😉