Novinky

Toyota Auris 2019 ukázala interiér!

Toyota na autosalon v New Yorku přiveze světovou premiéru – Corollu Hatchback! Ano správně, je to jen náš evropský auris, ovšem i přesto by vás to mělo zajímat, právě jeho prostřednictvím se totiž poprvé ukazuje kokpit nového kompaktu Toyoty! Auris měl premiéru v Ženevě, to ale ještě podoba kabiny nebyla známa. V tuto chvíli však už je a garantuji vám, že budete opravu nadšení. 😉 Toyota dramaticky zapracovala nejen na celkovém designu, ale i na detailech. Palubní deska je jednoduchá, ale moderní, nechybí koženkou potažené díly a prošívání, dominantou je velký tablet s úhlopříčkou osm palců, vystupující z desky.

Kabina na první pohled působí vcelku obyčejně, ale detailní snímky odhalují, že si designéři opravdu vyhráli s drobnostmi. Ve středové konzole je odkládací prostor pro smartphone o úhlopříčce až 5,5″, vymazleně působí ovládání ventilace i stahování oken, potěší i hokejka loketní opěrky dveří nebo řešení výdechů ventilace. Hodně si Toyota pohrála i čalounění předních a zadních sedadel. Je samozřejmé, že na fotce je nějaká top verze s maximální výbavou a množstvím kůže, ale to nic nemění na tom, že to vypadá moc hezky.

Pokud jde o technické detaily, ani po N.Y. Auto Show nebudeme o moc moudřejší, zajímají nás hlavně parametry nových hybridů, Toyota ale nové pouze prozradila, že nový šestistupňový manuál má o 7 kg méně, než předešlý a váží tak 40 kg. Corolla hatchback bude standardně vybavena nejnovějším balíčkem Safety Sense, sedmi airbagy, šesti reproduktory, couvací kamerou a spoustou dalších příjemností, které budou téměř jistě dostupné i pro evropský Auris.

2 komentáře: „Toyota Auris 2019 ukázala interiér!

  • Japíci už se naučili lisovat i barevně odlišný jako-prošívání 🙂
    Hele nevím, z designu celku si na zadek nesednu, hezký jsou jen některý samostatný prvky jako řešení kolem řadičky nebo dveře…ale palubka stále nic moc, ten vytrčenej displej je obří masa hmoty (hlavně na poslední fotce to vynikne), Civic X to má vyřešený elegantněji (ikdyž má o palec menší display), kaple budíků je taky nějak humpolácky masivní a tvarově nijaká (prostě nemá švih) a ozdobný lem to jen zvýrazní…
    Na čem naopak překvapivě nešetřili byly přední sedačky. Takhle komplikovaně vyrobitelný se v mainstreamu jen tak nevidí, musejí být výrobně hodně drahý, což naznačuje, že jsou z nějaký ostrý vrcholný verze za hodně peněz. Co tam plánují, že se jim vyplatí do toho udělat takový sedačky?

    • Podívej se, jak vypadal Auris dosavadní, je to skok o dvě generace nejméně. 😉 Vytrčený displej bude myslím stále častější řešení…
      Ta top verze bude hybrid se 180 koňmi.

Komentáře nejsou povoleny.