Honda Gallery: takhle se buduje image!

Honda otevřela skutečný svatostánek značky. Nejedná se žádnou prodejnu, mnohem výstižnější je anglické slovo showroom. Auta se tam totiž neprodávají, Honda ukazuje (něco málo 😉 ) z toho nejlepšího, co v poslední době postavila. Prohlédnout si lze NSX, Civic Type R, silniční verzi Moto GP závoďáku RCV213V-s, ale třeba i pojízdné sedátko Honda UNI-CUB β s automatickým udržováním stability, které vzniklo jako vedlejší produkt vývoje robota ASIMO. A to vše v architektonicky velmi zdařilém prostoru.

Vůbec nejpřekvapivější na Honda Gallery však je to, že nevzniklo ani v Japonsku, ani v USA, Kanadě, tím méně samozřejmě v Evropě. Jedná se o marketingový projekt zastoupení Hondy v Indonésii(!) a showroom se nachází v nákupním středisku  Senayan City Mall v centru Jakarty. Cílem expozice je prezentovat firemní filozofii The Power of Dreams a kromě zmíněných příbližovadel tu probíhá nepřetržitá videoprojekce a k vidění je to nejlepší z programu značkových doplňků.

Nejedná se bohužel o stálou expozici, stát bude na tomto exkluzivním místě pouze do června, ale i tak lze očkávat, že pomůže zlepšit u indonéských zákazníků povědomí o značce a zvýšit její kredit, něco podobného by napříč zeměmi, kde Honda působí, mělo být povinné… Na druhou stranu tamní zákazníci Hondy mají také trošku lepší možnosti výběru, než ti v Evropě – Indonésie sice patří k zením kde Honda nabízí levné vozy jako je Brio nebo BR-V, ale na druhé straně třeba i MPV Odyssey nebo sedan Accord.