Mitsubishi: dárky za špehování řidičů

Mitsubishi začíná v USA nabízet majitelům nejnovějších vozů novou aplikaci, jejímž cílem je získávat data o jejich řidičských navycích a to jak pro potřeby značky samotné, tak pojišťovacích společností. Je ovšem jasné, že zdaleka ne každý je ochotný nechat se kýmkoli špehovat, tak na to jde automobilka od lesa.

Řidiče chce k používání aplikace nalákat na dárky. Pokud budou dodržovat předpisy a vyhnou se nebezpečnému chování, jako je třeba náhlé prudké brzdění, dostanou slevy na maziva nebo jiné příslušenstí, případně kávu zdarma při návštěvě servisu, dárkové poukázky a chystají se ještě další benefity. Americké pojišťovny i vláda už v minulosti podobné programy zkoušely, tohle je ale první, který je přímo iniciován nějakou automobilovou značkou.

Pro mě, za mě, pokud to někomu za to stojí, proč ne, každého volba. Je ovšem otázkou, na základě jakého klíče budou řidiči posuzováni jako slušní nebo jako hrozba pro společnost. Nezkazí pracně budovanou karmu jedno, dvě nouzová brzdění, pokud řidiči Mitsubishi nedá někdo přednost? A co prudký vyhýbací manévr ve snaze vyhnout se náhlé překážce? Kdo a jak to vlastně bude posuzovat? A stojí to všechno vůbec za to kafe zdarma? …i když proč se ptám, všichni dobře víme, co dokázala kobliha gratis.

One thought on “Mitsubishi: dárky za špehování řidičů

  • 13.7.2018 z 16:27
    Permalink

    dokud je volba, tak ok… az to bude povinne, tak to bude zly. Ale jako to kafe zdarma me pobavilo, neber to 😀 by mel byt standard ne 🙂

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *