Novinky

Honda CR-V (2019) bude mít až 190 koní

Honda po sérii PR článků už konečně nechává evropské novináře otestovat evropskou verzi nového CR-V a v souvislosti s tím se konečně odtajnily informace o benzinovém turbomotoru. Čtyřválec 1.5 VTEC Turbo bude mít pro modely s manuální šestistupňovou převodovkou výkon 173 koní a točivý moment 220 Nm, bude tedy opravdu o trochu slabší, než v Civicu X. Předpokládám, že důvodem jsou jednak emise, ale také přizpůsobení motoru charakteru auta. CR-V s ním zvládne stovku za 9,2 s, což naznačuje, že dynamika auta bude velmi slušná. Verze s manuálem se budou vyrábět buď jako předokolky nebo čtyřkolky se systémem připojitelného pohonu všech kol Real Time All Wheel Drive.

Verze s převodovkou CVT se bude prodávat pouze s RT-AWD a pohánět ji bude stejný motor, naladěný na výkon 193 koní a točivý moment 243 Nm! To bude zajisté příjemnější svezení, zrychlení na stovku je ale i tak horší – 10 s. Její maximální rychlost bude 200 km/h, o 10 km/h méně, než u manuálu. Nejméně by CR-V mělo v kombinovaném režimu jezdit za 6,3 l na 100 km a to samozřejmě v případě manuálu s předním pohonem. Hybridní verze dorazí až počátkem příštího roku, v nabídce nahradí turbodiesel a jádrem systému bude atmosférický dvoulitr.

Až bude k dispozici kompletní tisková zpráva, dám ji opět k dispozici, předem ale prozradím ještě pár dalších zásadních novinek. CR-V má oproti dosavadní verzi výrazně zvýšenou světlost – 191 mm u předokolky a 201 u AWD, přičemž pohon všech kol je schopen přenést na zadní nápravu až 60 % točivého momentu. CR-V se díky prodlouženému rozvoru bude poprvé nabízet i v sedmimístné verzi, přičemž kabina by měla být nejprostornější ve své kategorii a soudě podle fotografií i testů v USA by měl  být interiér poměrně luxusní, vyrobený z kvalitních materiálů na úrovni běžných osobních aut.

 

8 komentářů: „Honda CR-V (2019) bude mít až 190 koní

  • to vypada na uspech… nevidim nejak nic spatne 🙂 je to pekny.

    • No spatne bude to, ze pokud clovek bude chtit automat, tak bude muset jit do AWD se silnejsim motorem a vyssi vybavou. A mam obavu, ze to bude blizko milionu korun za dva roky stare auto. A pri tehle cene jsou i lepsi moznosti. Tahle kombinace pri prevodu kurzu a prictenim nasi DPH vychazi v US na 700k.

    • Urcite sebavedoma cena a az jedna oturbena motorizacia, ak zaujemca bude chciet 4×4 tak len hybrid, uplne chybajuci diesel, no to nevesti pri dnesnej konkurencii najlepsie predajne karty pre 2r uz jazdiaci model.

  • Bude se dobře prodávat, ale záleží jakou finanční politiku zvolí importér.

  • Tak CR-V patří mezi nejlepší SUV na trhu v dané třídě, osobně vyzkoušeno u minulé generace, projel jsem hned několik konkurentů, každý byl jiný, pouze VW tiguan byl o generaci novější, tudíž malinko napřed. Tahle generace bude zase o kus dál, takže jestli je to v USA už dva roky tak ať je…Důležitá bude spolehlivost benzínových turbo motorů, hybridů bude minimum(ale rád bych se pletl). Pravdou je, že tam mohli klidně nechat toho chrochťáka 1,6idtec 120k pro předokolku a 160k pro AWD. Mě by to osobně nevadilo, škoda že už není 2,0iVTEC 🙁 Ale chápu, že proti turbínám to nemá ten tah a dneska lidi raději motory, který jedou dole a ve středních otáčkách. Zatím najeto 10tkm. A mimochodem, CRV nestojí milion korun, teda pokud zrovna nechcete executive nebo top…

  • Kdo prozradí ceny nového CRV? V srpnu již budou dostupné.

  • Neni ten udaj zrychleni 10s nespravne? Nezda se mi, ze by se skoro 200k a 250Nm bylo tak spatne zrychleni. V USA a jinde CRV zkouseli a dostali se vsichni pod 9s.

    • Je přísný, na netu CVT AWD 0-100 km/h 8.5 sec, FWD 8.2 sec.
      Na rozdíl od VW group, kde udávané zrychlení v praxi nedosáhneš….

Komentáře nejsou povoleny.