Mazda CX-3: nová generace dostane Skyactiv-X a tuhou zadní nápravu

Hirošimská automobilka by měla v roce 2020 vyměnit aktuální model malého crossoveru CX-3 za jeho novou generaci, už nyní však šéf výzkumu a vývoje automobilky Kiyoshi Fujiwara prozradil webu GoAuto něco málo z toho, se chystá. Nová CX-3 v první řadě po přechodu na novou platformu Skyactiv II povyroste, protože zákazníkům moc nevyhovuje stísněný interiér, očekávejte přiblížení rozměrům Toyoty C-HR, hovoříme tedy o nárůstu délky cca 7-10 cm a nepochybně též určitého rozšíření. Kabina by měla být samozřejmě komfortnější, s novým designem sedadel i palubní desky.

Co je však ještě důležitější – CX-3 by měla využívat motory Skyactiv-X s top verzí v podobě dvoulitrové verze s výkonem kolem 190 koní a točivým momentem 230 Nm a co je poměrně překvapivé, vymění nezávislé zavěšení zadních kol za zavěšení s vlečenými rameny a torzní tyčí. Důvodem této změny má být snaha Mazdy o potlačení hluku od vozovky, s nímž se podle Fujiwary tuhá náprava vypořádává lépe, než nezávislé víceprvkové zavěšení a právě hluk od podvozku je údajně jednou z nejčastějších stížností médií na adresu CX-3.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *