Honda oznámila, že chystaná hybridní verze nového CR-V bude v nabídce s pohonem předních i všech čtyř kol, přičemž prvně jmenovaná verze má v kombinovaném režimu spotřebu 5,3 l benzinu na 100 km, čtyřkolka o dvě deci více. Současně tu máme první oficiálně fotografie hybridní verze, ukazující, že bude zvenku úplně stejná, jako ta benzinová. 😉 Bližší informace v přiložené tiskové zprávě.
Honda potvrdila údaje o spotřebě a emisích modelu CR-V Hybrid a oznámila hlavní vystavené novinky pro pařížský autosalon 2018
• První uvedení sériové verze zcela nového modelu CR-V Hybrid v Paříži
• Elektrifikované SUV dosahuje spotřeby paliva 5,3 l/100 km a
hodnot emisí CO2 od 120 g/km
• První předvedení inovovaného modelu HR-V a také jedinečného modelu Civic Type R „Art Car“
• Mezi exponáty budou také motocykly, energetická zařízení a produkty z oblasti motoristického sportu
S blížícím se pařížským autosalonem 2018 společnost Honda oznámila seznam produktů, které bude na stánku vystavovat. Mezi vystavenými vozy bude nový model CR-V Hybrid, jehož evropská sériová verze zažívá premiéru, dále inovované a modernizované SUV, model HR-V a také model Civic Type R „Art Car“ vyrobený na zvláštní objednávku.
První hybridní model SUV značky Honda v Evropě
Před premiérovým uvedením zbrusu nového modelu CR-V Hybrid v Evropě společnost Honda potvrdila oficiální hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2. Podle kombinovaného cyklu přepracované zkoušky NEDC dosáhl hybridní model SUV s pohonem přední nápravy a výkonem 184 hp (135 kW) hodnoty emisí CO2 120 g/km a oficiální průměrné (kombinované) spotřeby paliva 5,3 l/100 km. U varianty CR-V Hybrid s pohonem obou náprav byla naměřena hodnota emisí CO2 126 g/km a průměrná (kombinovaná) spotřeba paliva 5,5 l/100 km.
Hybridní CR-V je poháněno jedinečnou technologií i-MMD firmy Honda, která inteligentně a automaticky přepíná mezi třemi režimy pohonu – elektrickým, hybridním a motorovým – a optimalizuje tak jak výkon, tak úspornost provozu.
V rámci pařížského autosalonu budou vedle premiérového uvedení sériové verze CR-V Hybrid vystaveny také modely se zážehovým motorem, a to v celé řadě variant včetně nové sedmimístné verze. Tento populární kompaktní model SUV značky Honda je v této fázi vývoje dosud nejpraktičtějším, nejkomfortnějším a nejpropracovanějším vozem CR-V.
2 komentáře
Martin mi
Ta ši vydumal.
Klidne kup koncernovej chrochtak a rozplyvej se dokud můžeš.
Genius
Jak těžký přívěs může tahat CR-V poháněné jedinečnou technologií i-MMD? Pokud má nahradit diesel předpokládám minimálně 2000kg .
Komentáře jsou uzavřeny.