Toyota Supra: takhle bude vypadat sériová verze

Toyota už nám sice v Goodwoodu finální verzi Toyoty Supra ukázala, ale byla ještě polepena kamuflovací fólií, takže auto prozradilo siluetu a proporce, ale celou řady dalších prvků designu umně skrylo a tím, že k plnému odhalení dojde až v lednu 2019 na autosalonu NAIAS v Detroitu. Jenže před pár dny unikly katalogy dílů, které nejen že odhalují převzetí prakticky všech interiérových ovladačů od BMW ( 🙁 ), ale také pomohly členovi fóra SupraMkV vytvořit finální vzhled jak exteriéru, tak interiéru.

Mimo to katalog potvrdil trojici pohonných jednotek pro supru – dva dvoulitrové čtyřválcové turbomotory BMW 20i (B48B20B) a 30i (B46B20B), bohužel stále bez upřesnění technických údajů, plus samozřejmě řadový šestiválec B58B30C. Ve všech případech zkombinovaný s osmistupňovým automatem GA8HP51Z, o možném manuálu nikde ani zmínka… Katalog dále prozrazuje přední zavěšení McPherson, zadní víceprvek s oddělenými tlumiči a pružinami, umístění akumulátoru v zadní části auta nebo třeba všechny designy ráfků kol. Standardem by měly být adaptivní tlumiče pro obě nápravy. Přístrojový štít bude digitální, doplněný o head-up displej, promítaný na čelní sklo.

 

 

3 komentáře: „Toyota Supra: takhle bude vypadat sériová verze

  • 9.10.2018 (17:05)
    Permalink

    ten interier moc teda nenavazuje na IVku. Celkove to mozna bude vic BMW nez Toyota, coz je zklamani. Ale auto to bude jiste zajimavy. Ten predek sice trosku divokej, ale jinak pekny auto.

    • 10.10.2018 (8:49)
      Permalink

      Možná to nenavazuje, ale zase co čekat po 15 letech, doba je jinde. Navíc bych úplně neházel flintu do obilí, když tyhle patentové nákresy vylezly pro NSX nebo Civika, taky to vypadalo dost strašidelně. Reálně to může být (a doufám, že bude) jiné kafe a na tohle ani nevzdechnem. Spíš jsem zvědav na jízdní rozdíly oproti Z5.

      • 10.10.2018 (13:22)
        Permalink

        no ten interier byl v starsi Supre dost takovej kokpitovej orientovanej dost na ridice. Tady to nevidim, dilci design az tak moc neresim.

Komentáře nejsou povoleny.