Novinky

Mitsuoka RockStar: MX-5 ve stylu corvette

Často se to v diskuzích řeší – je hezčí MX-5 nebo Fiat 124 Spider? Má MX-5 hezčí předek a 124 lepší zadek? Teď už tyhle debaty můžeme ukončit – nejhezčí je Mitsuoka RockStar. 🙂 Japonský malovýrobce (převážně) dost úchylných přibližovadel opatřil MX-5 ND těměř celou novou karoserií, inspirovanou legendární druhou generací Chevroletu Corvette Stingray (C2) z konce 60. let. Z původního auta zůstal viditelný pouze rám čelního skla, ochranné rámy za sedadly, dveře se zpětnými zrcátky, plátěná střecha …a celý interiér. 😉

Nechybí tak chromové nárazníky, retro kola, kulaté přední světlomety i zadní svítilny, výdechy v kapotě a předních blatnících. V kabině došlo dále k přečalounění sedadel, výměně loga M za emblém Mitsuoka a pozměněné výplně dveří a dekory na palubní desce. Vybrat si lze také z řady povedených retro odstínů karoserie. Škoda jen, že auto na základě japonské specifikace MX-5 je poháněno pouze patnáctistovkou s výkonem 132 koní a točivým momentem 152 Nm, dvoulitr by asi více dynamicky připomínal C2 s jeho V8 5,3 l, respektive V8 7.0 s výkonem až 441 koní. 😉

Mitsuoka RockStar v Japonsku začíná v přepočtu na částce 940 tisíc korun, respektive 1.050.000 korun v případě verze se šestistupňovým automatem. Jedná se o základní ceny, které dále může navýšit extra výbava a další formy individualizace. Nejedná se o první konverzi MX-5 od Mitsuoky, na bázi NC japonská firma vyrábí ještě více retro roadster Himiko, jenž je k dispozici nově i s technikou ND. V případě zájmu si vygooglete. 😉

3 komentáře: „Mitsuoka RockStar: MX-5 ve stylu corvette

  • Tak to je velká paráda. Měl bych velký problém rozhodnout se mezi Himiko a tímto – chtělo by to vidět živě. Himiko je „live“ super a RockStar vypadá snad ještě líp. Chtělo by to mít možnost to koupit jako konverzní bodykit, pak by to člověk mohl mít i tady a klidně na dvoulitru.

    • Himiko mi přijde spíš jako parodie, s tím absurdním rozvorem, tohle má proporce normálního auta.
      Jak říkáš – jako stavebnice by to bylo ideální, dvoulitr by tomu slušel. Ideálně pak s přeplňováním, aby to stingraye nepřipomínalo jen vzhledem, ale trošku i dynamikou. 😉

      • King: jasně, že by bylo lepší, kdyby to postavili na NSX, ale mám obavu, že by to pak cenou šlo trochu do kytek 🙂 (stejně jako svého času Mitsuoka Orochi, ta byla na původním NSX)

Komentáře nejsou povoleny.