Honda NSX GT3 Evo: vylepšená verze pro příští sezonu

Poté, co Honda lehce modernizovala produkční supersportovní NSX, došlo i na vylepšení okruhového speciálu NSX GT3. Pro sezonu 2019 Honda připravila verzi NSX GT3 Evo, se kterou doufá v častější přítomnost na pódiových příčkách, včetně té nejvyšší. 😉 Přepracovaná aerodynamika snižuje odpor vzduchu ve vysokých rychlostech, vylepšeno bylo též chlazení komponentů podvozku a vyváženost a řiditelnost auta.

NSX GT3 Evo má také nová turbodmychadla, ta zlepšují odezvu motoru a spotřebu paliva. Vylepšen byl též systém ABS i palubní elektronika, která přispěla ke zvýšení výkonu pohonné jednotky. Motor a šasi se vyrábí na stejné lince Performance Manufacturing Centre v Ohiu jako produkční model, ale kompletaci dostal na starosti italský J.A.S. Motorsport. Honda bude auto nabízet zákazníkům celosvětově, tak jestli přemýšlíte o účasti v nějakém GT3 šampionátu, mohl by to být dobrý tip. 😉

Acura NSX GT3 Technical Specifications

Engine
TypeLogitudinal/mid-mounted twin-turbocharged DOHC 75° V6
Bore x stroke91 x 90 mm
Capacity3501 cc
Power/torquePer FIA/Series Regulations (BOP)
ConstructionLight alloy block and head
PistonsCast aluminum
Valvetrain24 valve, IN/EX VTC, chain driven camshaft
Fuel injectionDirect and port injection
LubricationDry sump system
Throttle controlDrive-by-Wire throttle system
Wastegate controlElectrical
Turbocharger2 Off – Mono Scroll
ExhaustTwin Pipe with CAT converter
Dimensions
Wheelbase2630 mm
Overall length4612 mm
Overall width2040 mm
Front track1715 mm
Rear track1687 mm
Weight1240 Kg (prior to BOP adjustments)
Chassis
Aluminium alloy extruded profiles / cast nodes; steel roof structure
TIG welded roll cage in 25CrMo –  bolted to chassis
Transmission
GearboxXTRAC semi-automatic 6-speed sequential
ClutchZF/SACHS high performance sintered or carbon clutch (endurance option)
Clutch operationElectrically assisted
DrivelinePANKL double tripod system
Brakes
BrakesBREMBO disks 390×34 front / 355×32 rear
BREMBO 6 piston front calipers /4 piston rear calipers
ABS (VF)BOSCH M5
Suspension
SuspensionFront: Double wishbone
Rear: Multilink
Shock absorbersSACHS 5-way adjustable dampers
Sway barFR/RR with adjustable blade
Wheels
Front: 12”x18” forged aluminum
Rear: 13”x18” forged aluminum

 

3 komentáře: „Honda NSX GT3 Evo: vylepšená verze pro příští sezonu

  • 15.10.2018 (12:20)
    Permalink

    tak to je zradlo!!! bejt milionar, tak si to koupim na blbnuti na trackdays… nebo to homologuju na silnici 🙂

    fakt krasny

    • 16.10.2018 (12:31)
      Permalink

      plný súhlas, dizajnérske porno

    • 16.10.2018 (17:19)
      Permalink

      Jo, je to krása. Ani bych to nelakoval 😉

Komentáře nejsou povoleny.