Novinky

Honda NSX GT3 Evo: vylepšená verze pro příští sezonu

Poté, co Honda lehce modernizovala produkční supersportovní NSX, došlo i na vylepšení okruhového speciálu NSX GT3. Pro sezonu 2019 Honda připravila verzi NSX GT3 Evo, se kterou doufá v častější přítomnost na pódiových příčkách, včetně té nejvyšší. 😉 Přepracovaná aerodynamika snižuje odpor vzduchu ve vysokých rychlostech, vylepšeno bylo též chlazení komponentů podvozku a vyváženost a řiditelnost auta.

NSX GT3 Evo má také nová turbodmychadla, ta zlepšují odezvu motoru a spotřebu paliva. Vylepšen byl též systém ABS i palubní elektronika, která přispěla ke zvýšení výkonu pohonné jednotky. Motor a šasi se vyrábí na stejné lince Performance Manufacturing Centre v Ohiu jako produkční model, ale kompletaci dostal na starosti italský J.A.S. Motorsport. Honda bude auto nabízet zákazníkům celosvětově, tak jestli přemýšlíte o účasti v nějakém GT3 šampionátu, mohl by to být dobrý tip. 😉

Acura NSX GT3 Technical Specifications

Engine
Type Logitudinal/mid-mounted twin-turbocharged DOHC 75° V6
Bore x stroke 91 x 90 mm
Capacity 3501 cc
Power/torque Per FIA/Series Regulations (BOP)
Construction Light alloy block and head
Pistons Cast aluminum
Valvetrain 24 valve, IN/EX VTC, chain driven camshaft
Fuel injection Direct and port injection
Lubrication Dry sump system
Throttle control Drive-by-Wire throttle system
Wastegate control Electrical
Turbocharger 2 Off – Mono Scroll
Exhaust Twin Pipe with CAT converter
Dimensions
Wheelbase 2630 mm
Overall length 4612 mm
Overall width 2040 mm
Front track 1715 mm
Rear track 1687 mm
Weight 1240 Kg (prior to BOP adjustments)
Chassis
Aluminium alloy extruded profiles / cast nodes; steel roof structure
TIG welded roll cage in 25CrMo –  bolted to chassis
Transmission
Gearbox XTRAC semi-automatic 6-speed sequential
Clutch ZF/SACHS high performance sintered or carbon clutch (endurance option)
Clutch operation Electrically assisted
Driveline PANKL double tripod system
Brakes
Brakes BREMBO disks 390×34 front / 355×32 rear
BREMBO 6 piston front calipers /4 piston rear calipers
ABS (VF) BOSCH M5
Suspension
Suspension Front: Double wishbone
Rear: Multilink
Shock absorbers SACHS 5-way adjustable dampers
Sway bar FR/RR with adjustable blade
Wheels
Front: 12”x18” forged aluminum
Rear: 13”x18” forged aluminum

 

3 komentáře: „Honda NSX GT3 Evo: vylepšená verze pro příští sezonu

  • tak to je zradlo!!! bejt milionar, tak si to koupim na blbnuti na trackdays… nebo to homologuju na silnici 🙂

    fakt krasny

    • plný súhlas, dizajnérske porno

    • Jo, je to krása. Ani bych to nelakoval 😉

Komentáře nejsou povoleny.