Honda NSX GT3 Evo: vylepšená verze pro příští sezonu
Poté, co Honda lehce modernizovala produkční supersportovní NSX, došlo i na vylepšení okruhového speciálu NSX GT3. Pro sezonu 2019 Honda připravila verzi NSX GT3 Evo, se kterou doufá v častější přítomnost na pódiových příčkách, včetně té nejvyšší. 😉 Přepracovaná aerodynamika snižuje odpor vzduchu ve vysokých rychlostech, vylepšeno bylo též chlazení komponentů podvozku a vyváženost a řiditelnost auta.
NSX GT3 Evo má také nová turbodmychadla, ta zlepšují odezvu motoru a spotřebu paliva. Vylepšen byl též systém ABS i palubní elektronika, která přispěla ke zvýšení výkonu pohonné jednotky. Motor a šasi se vyrábí na stejné lince Performance Manufacturing Centre v Ohiu jako produkční model, ale kompletaci dostal na starosti italský J.A.S. Motorsport. Honda bude auto nabízet zákazníkům celosvětově, tak jestli přemýšlíte o účasti v nějakém GT3 šampionátu, mohl by to být dobrý tip. 😉
Acura NSX GT3 Technical Specifications
Engine | |
Type | Logitudinal/mid-mounted twin-turbocharged DOHC 75° V6 |
Bore x stroke | 91 x 90 mm |
Capacity | 3501 cc |
Power/torque | Per FIA/Series Regulations (BOP) |
Construction | Light alloy block and head |
Pistons | Cast aluminum |
Valvetrain | 24 valve, IN/EX VTC, chain driven camshaft |
Fuel injection | Direct and port injection |
Lubrication | Dry sump system |
Throttle control | Drive-by-Wire throttle system |
Wastegate control | Electrical |
Turbocharger | 2 Off – Mono Scroll |
Exhaust | Twin Pipe with CAT converter |
Dimensions | |
Wheelbase | 2630 mm |
Overall length | 4612 mm |
Overall width | 2040 mm |
Front track | 1715 mm |
Rear track | 1687 mm |
Weight | 1240 Kg (prior to BOP adjustments) |
Chassis | |
Aluminium alloy extruded profiles / cast nodes; steel roof structure | |
TIG welded roll cage in 25CrMo – bolted to chassis | |
Transmission | |
Gearbox | XTRAC semi-automatic 6-speed sequential |
Clutch | ZF/SACHS high performance sintered or carbon clutch (endurance option) |
Clutch operation | Electrically assisted |
Driveline | PANKL double tripod system |
Brakes | |
Brakes | BREMBO disks 390×34 front / 355×32 rear |
BREMBO 6 piston front calipers /4 piston rear calipers | |
ABS (VF) | BOSCH M5 |
Suspension | |
Suspension | Front: Double wishbone |
Rear: Multilink | |
Shock absorbers | SACHS 5-way adjustable dampers |
Sway bar | FR/RR with adjustable blade |
Wheels | |
Front: 12”x18” forged aluminum | |
Rear: 13”x18” forged aluminum |
tak to je zradlo!!! bejt milionar, tak si to koupim na blbnuti na trackdays… nebo to homologuju na silnici 🙂
fakt krasny
plný súhlas, dizajnérske porno
Jo, je to krása. Ani bych to nelakoval 😉