SEMA 2018: Acura RDX GRP – tuning od závodníka IndyCars

Určitě nevíte, že závodní jezdec amerického šampionátu IndyCars Graham Rahal, jezdící za Hondu, letos na jaře založil vlastní tuningovou firmu. Prý proto, že byl nespokojen se službami těch ostatních a chce dělat jejich práci lépe. Inu proč ne, takhle vzniklo kdysi dávno i Ferrari a později též Lambogrhini. 😉 Každopádně se společnost Graham Rahal Performance (GRP) nespecializuje jen na hondy, ale nelze přehlédnout, že patří k těm nejoblíbenějším značkám. Koneckonců specialistů na Hondy v USA, ani jinde ve světě moc není.

Teď se GRP, sídlící určině nikoli náhodou v Indianapolis, prezentovalo na výstavě SEMA v Las Vegas úpravou nové generace SUV Acura RDX. Zvenku je tuning jen velmi decentní, omezuje se na pár karbonových ozdob, už trošku zajímavější kola HRE P101 s pneumatikami Michelin Pilot Sport 4S o rozměru 265/40 R21, za nimiž vykukují komponenty brzdové soustavy StopTech. Nelze si též nevšimnout (blíže neurčeného) sníženého sportovního podvozku.

V kabině je tolik karbonu, že by se stydělo i NSX, výplně dveří i palubní deska jsou čalouněny kombinací kůže a alcantary, stejně jako custom volant od MPI Innovations. Sportovní sedadla jsou originál Acura. Pozornosti GRP neunikl ani motor, dvoulitr VTEC Turbo má nové sání, svody, výfuk i turbínu a custom mezichladič PRL. Výsledkem má být výkon “kolem 350 koní” a točivý moment 500 Nm.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *