Toyota Camry TRD: midsize sportování

Toyota na autosalonu v Los Angeles představí sportovní verzi sedanu Camry, připravenou divizí Toyota Racing Development. Auto dostalo decentní bodykit, navržený v desincentru Calty, zahrnující splitter předního nárazníku, nástavce prahů, difuzor a křidélko na víku kufru – vše opatřeno tenkým červeným proužkem.

Červené jsou také brzdové třmeny a loga TRD na tmavých 19″ kolech. V interiéru doplňuje černou kůži a látkové vklady červené šití, lemování TRD koberečků a loga, všitá do hlavových opěrek. Červné jsou také bezpečností pásy a podsvícení přístrojů. Chybět nesmí samozřejmě kovové pedály.

TRD kit naštěstí není jen o vzhledu (tedy pardon, aerodynamice 😉 ), díky sportovnímu podvozku je camry usazena o 13 mm blíže silnici, přibyly také blíže nespecifikované výztuhy karoserie a do větších, 12,9″ předních brzdových kotoučů sem zakusují nové dvoupístkové třmeny. masivnější stabilizátory zvyšují odolnost auta proti náklonům oproti sérii o 44 % vpředu a o 67 % vzadu.

Podle očekávání TRD nijak neladilo 3,5litrový motor V6, má stále 305 koní, měl by ale lépe dýchat (a znít) díky novému výfuku, jenž v konečném důsledku může přinést i jisté výkonností benefity, avšak pod rozlišovací schopnost řidiče. Camry TRD bude v prodeji až koncem roku 2019 a to v omezeném množství.