Nissan GT-R50 jde do výroby. Takhle bude vypadat produkční verze

Nissan právě oficiálně potvrdil, že vbrzku začne výroba padesátikusové série Italdesignem navrženého vozu GT-R50, připraveného na počest půlstoletí existence modelů GT-R i italského designcentra. Zájemci už mohou vůz objednávat, musí se však připravit na to, že za něj zaplatí nejméně 990.000 euro, tedy zhruba 26 milionů korun!!! Jedná se o částku bez daně a příplatků za další výbavu a individualizaci. První majitelé své GT-R50 dostanou v průběhu příštího roku, zbytek pak v průběhu roku 2020.

Vypadá to, že se finální verze od původního konceptu v ničem neliší, alespoň jsem nenašel rozdíly, tedy s výjimkou změny barvy karoserie, která umožní lépe si vychutnat jednotlivé detaily. Více rozdílů najdeme v interiéru, sedadla dostala středy bez dekoru a nový styl prošívání, byl použitý jiný materiál na spodní části palubní desky a výdechy ventilace mají konvenčnější tvar. Italdesign také nakonec použil původní středový panel GT-R s displejem.

Původně avizovaný výkon 720 koní a točivý moment 780 Nm budou zachovány, motoru V6 3.8 twin-turbo bude dělat společnost stavitelný sportovní podvozek Bilstein a posílená brzdová soustava Brembo. Zesílena byla také šestistupňová dvouspojková převodovka, diferenciály a vačkové hřídele, aby si tyto komponenty poradily s výraznějším zatížením. Vozy GT-R Nismo se budou na GT-R50 předělávat v Turíně u Italdesignu.

2 komentáře: „Nissan GT-R50 jde do výroby. Takhle bude vypadat produkční verze

  • 7.12.2018 (19:47)
    Permalink

    Vypadá to fantasticky, ale ta cena je teda mazec. Samozřejmě, důvod, proč si to nekupím není v tom, že mi na to nedají hypotéku na 150 let, ale v tom, že se mi nelíbí ta samolepka “GTR50” na podběhu.

    Jsem zvědav, jestli s tím zkusí zlepšit čas na smyčce – těch koní je tam zase o pár desítek víc a Nismo rekord mělo, takže přidat k tomu milionu Euro ještě pěknou plaketu s rekordním časem by byl hezký bonus, i když z kupců s tím nejspíš nikdo z garáže “investice na důchod” na silnice a tím míň na okruh nevyjede.

    • 9.12.2018 (12:54)
      Permalink

      Tomu samozřejmě rozumím, to logo se k tomu vyloženě nehodí. 😀

Komentáře nejsou povoleny.