Honda S660 Modulo X: přibroušené higonokami

Pokud přirovnáváme japonská sportovní auta k ostrým samurajským katanám, pak by hot-hatche mohly být třeba dýky tanto, ale co sportovně laděné minivozy třídy kei? Snad jedině jednoduché a puristické tradiční kapesní nože Higonokami. Tedy ne, že by pro ně dnes nebylo v Japonsku kam šlápnout, jediným sportovním kei je dnes roadster Honda S660. Ale o to je tahle hračka zajímavější – sice má výkon jen 64 koní a točivý moment 104 Nm, ale tříválec 0,67 Turbo je uložen uprostřed, točí 7700/min a pohání zadní kola. Navíc auto váží 830-850 kg, takže to nejspíš je zajímavé svezení.

A to Honda zařadila do nabídky ještě sportovní verzi Modulo X. Na pohonný systém se sice tradičně nesahalo, ale S660 dostalo sportovní podvozek se stavitelnou tuhostí tlumičů, sportovní brzdové destičky a vrtané kotouče. A – to vás určitě pobaví – výsuvné, elektricky ovládané zadní přítlačné křídlo. 😀 K dobru autu můžeme přičíst i nově tvarované nárazníky, který možná kromě vzhledu také trošku zlepšují aerodynamiku.

Vše ostatní je už styling – dvoubarevný interiér, červená plátěná rolovací střecha, specifický design 15″ (vpředu) a 16″ (vzadu) kol, čalounění sedadel v kombinaci kůže a semiše, koberečky, měkčený dekor palubní desky nebo titanová hlavice řadicí páky. Plus sem-tam nějaké to logo Modulo X. Sportovní Honda S660 má omezenou nabídku barev karoserie, kromě exkluzivní stříbrné Alabaster, se nabízí už pouze v šedé, modré a bílé. Proč tam chybí ta skvělá žlutá, se mě opravdu neptejte…

Jeden myslel na “Honda S660 Modulo X: přibroušené higonokami

Komentáře nejsou povoleny.