Nissan GT-R: největší problém R35 vyřešen!

Nissan GT-R už je tu s námi skoro 11 let a za ta léta se postaral zavedeným výrobcům sportovních aut o slušný bolehlav. Ale jeho největší slabina stále přetrvává – váha. Sportovní japonec má 1740 kg, tedy zhruba stejně jako hybridní Honda NSX, ta má ovšem o tři motory a li-ion akumulátory víc.

Ale tenhle projekt Achillovu patu GT-R R35 řeší. Jeho majitel nechal autu vyměnit všechny panely karoserie (ale třeba i komponenty výfuku) za karbonové, což přineslo úsporu zhruba 140 kg, váha tedy klesla na mnohem sympatičtějších 1600 kg. Ale nebylo to zadarmo, přestavba přišla na lehce přes 1,7 milionu korun, tedy skoro 12.300 korun za kilo.

Je to tedy naprostý ekonomický nesmysl, ale nesmírně sympatický. Určitě lepší cesta, než ladit motor V6 3.8 ma výkon 1000 koní. 😉 Auto má ovšem i další modifikace, full-carbon body je z nich ovšem nejzajímavější.