Novinky

Honda je nejprodávanější značkou soukromých zákazníků

Honda si vloni v USA zapsala historický úspěch. Poprvé v 49leté historii značky v Americe se stala vůbec neprodávanějším výrobcem osobních aut u retail klientů. To znamená, že si Hondu pořizovali (za své peníze) Američané nejčastěji pro své osobní účely.

Takových vozů se v garážích Amíků vloni objevilo 667.762 kusů, nejčastěji se jednalo o model Civic, který je nejprodávanějším soukromým vozem už třetí rok v řadě. Co Hondu může extra těšit, je, že civic vede navíc i u důležitých mileniálů (od roku 2011, plus navíc Accord konstantně v Top3), Generace Z a je to také nejčastěji pořizované první auto (následovaný druhým Accordem).

Honda se mimo to těší největšímu zájmu etnických skupin a automobilka si také pochvaluje, že vloni dosáhla retailových rekordů u elektrifikovaných modelů a lehkých trucků (tam se kromě Pilotu řadí také CR-V, Ridgeline a Odyssey, která je retailovou jedničkou již devět let v kuse)

5 komentářů: „Honda je nejprodávanější značkou soukromých zákazníků

  • Cítim sa skoro ako američan, len s tým rozdielom, že moje prvé auto bolo kedysi VW Polo , ale po ňom je to už tretí Civic v poradí (7G sedan, 8G hatch, 10G hatch), ktorý mám ako súkromná osoba… a zatiaľ neuvažujem o zmene značky a ani modelu.

    • Já to mám podobně. Celý život jsem věrný jedný značce a modelu. Měl jsem Civic 6G, teď 8G a brousím si zuby (peněženku) na 10G :-).

  • v CR je na tom Honda v tomle ohledu taky dobre… jsem nekde videl zebricek % prodeju soukromym osobam a Honda byla snad 2. (?)

  • V CR je druhá jen co se týká poměru prodejů mezi soukromými a firemním vozy. Celkově je mezi soukromniky 15.

Komentáře nejsou povoleny.