Honda NSX: když supersport zpráskají manažerské sedany…

Já jsem ještě ze staré školy. Vzpomínám, že byly doby, kdy nejrychlejší auta kdykoli a kdekoli byly supersporty. Jenže dnes už to neplatí. Supersportovní auta dokáží na některých okruzích a silnicích zahanbit hot-hatche a když s nimi vyrazíte na drag strip, musíte se mít na pozoru i před manažerskou limuzínou vyšší střední třídy. Názorně to ukazuje video Top Gearu, kde Honda NSX žere prach, který před ním víří Mercedes-AMG E63 S and BMW M5 Competition.

Ještě že to majiteli NSX bude nejspíš úplně jedno, zvlášť když se už několikrát jeho dynamické schopnosti při srovnání s konkurenčními superauty jasně prokázaly. 😉 Ukazuje to hlavně absurditu velkých sedanů luxusních značek.

7 komentářů: „Honda NSX: když supersport zpráskají manažerské sedany…

  • 23.3.2019 (11:18)
    Trvalý odkaz

    Me pripada, ze to bylo vyrovnane, jenze pak Honde dosly baterie, klesl vykon a to byl moment, kdy se propadla. Vypada to jako, kdyby v sedanech zmackli tlacitko NOS, jenze oni zrychlovali konstantne. To NSX prestalo zrychlovat. Je to videt v case 0:58. Byt ta draha delsi, tak je to jeste horsi.
    Ta koncepce je nesmysl, hlavne tou cenou.

  • 23.3.2019 (22:34)
    Trvalý odkaz

    Je to ostuda sportovního auta. Ta hmotnost je prostě velká a NSX má proti sedanům jen sportovnější vzhled, jinak je to to samé.

    • 24.3.2019 (0:05)
      Trvalý odkaz

      Rozdíl na okruhu je veliký..
      v přímce je to trochu ostuda, čert to vem.
      Není žádné umění postavit obří osmiválec s obřímy turbodmychadly. kouzlo NSX tkví v něčem jiném, avšak s kompromisy hybridní technologie.

      • 24.3.2019 (10:12)
        Trvalý odkaz

        přesně.navíc bez launch controlu

  • 24.3.2019 (10:25)
    Trvalý odkaz

    Ještě jsem chtěl napsat na adresu němčourů, jak je vůbec možné, když nás všeobecně buzerují s emisními limity, že vyrábějí takováto manažerská superauta s oturbenými osmiválci??? Ať jdou víte kam. Je to absurdní a nesrovnatelné. Kéž by měla NSX ten V10. To by kluci německý koukali. Ale myslím, že hybridní technologie má potenciál. Ono 25koní je holt manko a asi to není málo. Jde vidět, že se tu pitomci zdegenerovaný nahoněný přetahují, NSX má jinou filosofii… V Praze vídám (slýchám) AMGčka a upřímně už mi ten zvuk pěkně leze na nervy. Opět auto pro cigoše a náctiletý blbečky.

  • 24.3.2019 (21:08)
    Trvalý odkaz

    Honda NSX 2 generácie je to isté ako Honda NSX prvej generácie z 90 rokov. Normálna verzia, bol to len luxusný superšport, nie čisto okruhový superšportový automobil… Lenže, neskôr prišla NSX Type S ktorá bola oveľa rýchlejšia než základná NSX, pretože to bola Šport verzia. Druhá generácia NSX bude tak isto TYPE S už tento rok, viem že je rýchlejšia oproti normálnej NSX o 2 sekundy na okruhu Suzuka, čo je dosť vzhľadom nato že ju zlepšili len v podvozku a aerodynamike… No a posledná najsilnejšia verzia bude NSX TYPE R ktorá bude TOP of the TOP, viem že to bude čisto zadokolka a to už skúste porovnávať s takýmito autami, by nemali šancu. Porovnávate hrušky s jablkami a potom vznikajú takéto stupidné názory že NSX už nie je pravý superšport ako kedysi a bla bla bla a pritom keď ste taký OLDSCHOOL niektorí závodníci, majstri sveta a ja neviem čo, tak by ste vedeli že aj základná NSX prvej generácie bol len luxusný superšport, s luxusným interiérom, nie so športovými sedačkami ako NSX-R. Takže sa uvedomte a hlavne zamyslite predtým než napíšete nejakú blbosť.

    • 24.3.2019 (23:04)
      Trvalý odkaz

      Asi jsi to úplně nepochopil:
      1/ video natočil bulvární Top Gear
      2/ myslím, že jsem názor na to srovnání v článku jasně vyjádřil. 😉

Komentáře nejsou povoleny.