Novinky

Nissan Sylphy: nový kompakt ve sportovním stylu

Nissanu v poslední době sedany jdou. Dokonce i luxusní model Maxima má koule, hodně se povedly předevčírem představený subkompakt Versa, o sportovním midsize sedanu Altima nemluvě. Automobilka se opravdu hodně snaží zákazníky zase nalákat na auta se stupňovitou zádí. Škoda jen, že z toho my v Evropě nic nemáme. 🙁

Posledním sedanem, který čeká na nový design, je kompaktní Sentra. Ale i v tomto případě už jsem se dočkali. Nissan totiž na autosalonu v Šanghaji představí novou generaci modelu Sylphy modelového roku 2020, což je tamní verze sedanu nižší střední třídy, která se bude od nové americké sentry lišit jen v detailech.

Už se opakuji, ale sylphy je opět hodně povedená záležitost, není tak dynamická, jako větší altima, což možná trošku překvapí, nicméně příjemným způsobem kombinuje sportovní ostrost s elegancí a současně dává jasně najevo příslušnost ke značce. Ostatně nemá cenu se o tom moc rozepisovat, posuďte sami. Snad jen doplním, že znamenitý je též součinitel odporu vzduchu, činí 0,26 – jako u GT-R…

Ve stejném duchu se nese i interiér, palubní deska s kruhovými výdechy ventilace jasně deklaruje sportovní ambice, bohaté prošívání zase posouvá interiér směrem k luxusu. Centrální displej má úhlopříčku 8 palců, ten v kapličce je sedmiaplcový. Určitě je to jeden z nejlépe vypadajících současných kokpitů, tak snad to Nissan nepokazí materiály. Ale nevypadá to. 😉

O technice se zatím ještě oficiálně nemluví, s výjimkou strohé informace, že auto dostane nejnovější verzi motoru HR16DE Gen 3 v kombinaci s bezestupňovou převodovkou Xtronic. Samozřejmostí budou, jak už je dnes zvykem, kvanta asistentů a vyspělá konektivita.

Jeden myslel na “Nissan Sylphy: nový kompakt ve sportovním stylu

  • Vypadá to zase líp, než současná generace a vedle Civika by to tady bylo velmi zajímavé. 1.6 188 hp je tak akorát jak Civic a až to bude mít NISMO verzi, tak to určitě bude designově ještě o něco zajímavější.

    Interiér velmi pěkný, ale tohle bude chtít jako obvykle vidět až „živě“.

Komentáře nejsou povoleny.