Nissan: 78% řidičů do budoucna uvažuje o sedanu

Ačkoli se nám to v Evropě tak nejeví, Nissan patří v největším propagátorům automobilů se stupňovitou zádí (sedanů) v Americe a neustále věří, že se jejich éra zase vrátí. Není sám, i Toyota a Honda jsou v tomto ohledu optimisté, důvodem je hlavně chování mileniálů, naopak americké koncerny Ford, FCA a GM tuto třídu aut nemilosrdně seškrtaly.

Teď si Nissan nechal zpracovat studii, která říká, že až 78 % všech současných majitelů “non-sedan cars”, tedy zejména řidičů SUV (ale i minivanů a pick-upů), v budoucnu bude uvažovat o sedanu. To je samozřejmě dost vágní formulace, zvažovat lze ledacos a otázkou je, pro co se nakonec dotyční opravdu rozhodnou, hlavním smyslem studie samozřejmě je udržovat povědomí o sedanech a do jejich koupě případné zájemce trošku vmanipulovat.

Průzkum ukázal, že dokonce 86 % řidičů ve věku 18-34 let by ho mohlo v budoucnu koupit, ve věkové kategorii 35-50 je to také zajímavých 81 %. Takže to kazí skupina 50+…

Dotazováni byli i současní majitelé sedanů, to jsou se svým autem spokojeni v 89 % případů! Tak mi vysvětlete, kdo ta SUV tedy kupuje a proč. 😉 Jak už bylo řečeno – z takového průzkumu nelze dělat nějaké velké závěry, ale je určitá šance, že by mohly japonské značky časem, za pár let, podchytit nástup zájmu o sedany a získat nad konkurencí počáteční výhodu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *