Suzuki Jimny jako off-roadový závoďák od Delta 4×4

Suzuki Jimny patří i přes skromné rozměry (nebo možná díky nim 😉 ) k velmi schopným terénním autům, ale současně musí vyhovět i požadavkům běžného provozu, takže výsledkem je samozřejmě kompromis. Ovšem pokud vám jde primárně o off-road, není problém jimnyho trošku posunout tím správným směrem.

Německý úpravce Delta 4×4 připravil modifikaci, která je vzpomínkou na generaci LJ80 z přelomu 70. a 80. let, jež se objevila v roce 1982 i na Rally Paříž-Dakar s posádkou, tvořenou zakladateli Delta 4×4 Josefem Loderem a Aloisem Schneckem.

Jimny má o 50 mm větší světlou výšku, rozšířené blatníky s 8 x 16″ koly Legacy Forged a pneumatikami Mickey Thompson Baja STZ o rozměru 285/75. Jen samotná sada kol a gum přijde na 98 tisíc korun, proti tomu je zvýšení podvozku skoro zadarmo – necelých 26 tisíc. Pomocí podložek lze světlost zvětšit ještě o 30 mm, ovšem za dalších 22 tisíc.

Přídavný přední světlomet je za desítku, připlatit lze ještě deset tisíc za homologovaný rám předního nárazníku, zahrádka na střechu vás bude stát 23 tisíc a dvoutunový naviják stojí 26 tisíc korun. Pokud byste si tedy tohle všechno naporoučeli, dostanete se zhruba na 220 tisíc korun, což není právě málo. Ale pozornost okolí bude zaručena. 😉