Když Acura před 33 lety začínala, byla to luxusně sportovní značka, postavená především na sexy modelech Legend a Integra. Od té doby se hodně změnilo, Acura poněkud sešla z cesty. Návrat ke kořenům signalizoval nejprve koncept Precision, ale znáte to – dost se toho mohlo pokazit. Že je značka na správné cestě naznačilo SUV RDX a teď tu máme potvrzení, že s Acurou zase bude konkurence muset počítat – koncept Acura Type S.
Hmmm, zase koncept, říkáte si. Ale starší špionážní snímky prozrazují, že v tomto stylu skutečně nový model Acury bude. Odmyslete si (fakt povedené) zadní svítilny i přední světlomety a agresivně stylizované nárazníky (…a trošku zkorigujte proporce do reálnějších) a máte před sebou vcelku realistickou podobu nové generace midsize sedanu Acura TLX, která půjde do prodeje už příští rok. Její rendery se už koneckonců pár dní toulají po síti. Navíc dost z původní agresivity tohoto konceptu se vrátí zakrátko v podobě sériové verze TLX Type S s pohonem všech kol SH-AWD a motorem V6 twin-turbo!
Koncept stojí na 21″ kolech, za nimiž jsou vidět masivní brzdové třmeny Brembo, karoserii zdobí karbonový bodykit. K designu se snad ani nebudu moc rozepisovat, naprosto mě uchvátil a nějak nenacházím vhodná slova. A to jsem si říkal, že současné lexusy, mercedesy a BMW budou v tomto ohledu těžkým soupeřem. TLX se štíhlou siluetou vypadá spíš jako kupé, nechybí módní kombinace hladkých ploch a ostrých linií, příď je agresivní a záď s vytaženými blatníky příjemně svalnatá. Na produkční model se opravdu těším, snad se toho ve finále designéři moc neleknou. 😉
10 komentářů
Japan Cars
To je náhoda, zrovna se objevily špionážní fotky nového TLX… 😀 https://www.autoblog.com/2019/08/14/acura-tlx-spied/#slide-2160961
Sopťa
To siluetou vypadá, že fakt nekecali… Teda ten předek je fakt nekonečnej 🙂
jendosa
Tak tohle auto vypadá nádherně. Jestli bude vypadat podobně i v sérii, tak to bude pecka. Bydlet v USA, tak beru hned :-). Bohužel my v Evropě se už takového podobného auta od Hondy nedočkáme a vůbec ne v takové motorizaci. Vídím to tak na max. 1.0VTEC hybrid Type ECOboost :-). Vzhledem k oblíbenosti sedanů v EU, ani v ten sedan moc nedoufám.
Japan Cars
To ano, ale už je (alespoň teoretická) možnost si takové auto, splňující předpoklady a požadavky dovézt. Spy fotky ukazují, že sériové TLX bude velmi podobné, jen samozřejmě celkově větší (delší, vyšší). stále se bavíme o midsize sedanu. Tohle má proporce, na které by se těžko dostávalo kupé velikosti BMW 8 😀
Skyline
Podíval jsem se na to video (tu paní by to chtělo odstranit, vypnout to její brebentění sice šlo, ale koukat jsem na ni bohužel musel) a pak ještě na PCP koncept a musím říct, že tohle je až neuvěřitelný, ale Honda má dokonce hezčí (před)produkční koncept než původní designový koncept. To se jen tak nevidí, jak předek, tak i zadek jsou lepší.
No jsem fakt zvědav, co z toho vyleze, zatím to vypadá víc než slibně.
Japan Cars
Když to zmiňuješ, tak Precision prošel za tu dobu opravdu dost velkou proměnou, nejen příď/záď, ale i celkové pojetí. PC byl celkově spíš po mazďácku zakulacený, tohle je mnohem ostřejší. Na druhou stanu ale konvenčnější, PC byl pojetím opravu hodně moderní. Kdyby měl Type S z původního PC víc, asi bych se nezlobil. 😉
Skyline
Tak to vypadá sakra dobře, konečně auto, které má hlavu a patu a dokonce i tu blbou diamantovou masku dokázali zakomponovat tak, že to nevypadá jak přilepený. Jsem zvědav, co z toho vznikne v sérii.
Japan Cars
Skoro jako kdyby to dělal někdo, kdo studoval design v Evropě. 😀
Konrad
V sérii ten předek min „vylepši“ držák na SPZ/RZ… 😉
Stern
Ano, ano a ještě tisíckrát ano! Tohle by po dlouhé době mohlo být něco, bez čeho nemůžu žít. ?
Komentáře jsou uzavřeny.