Honda N-WGN: druhá generace kei krabičky

Třída minivozů kei je pro Hondu v Japonsku velmi důležitá, je v ní totiž díky současné rodině N-modelů (kterých jezdí celkem už více než 2,3 milionu kusů) třetím nejúspěšnějším výrobcem (po Suzuki a Daihatsu) a byla by tedy samozřejmě ráda, kdyby tomu tak bylo i nadále. V srpnu tedy uvedla pro prodeje druhou generaci kei minivozu N-WGN.

N-WGN sice tvoří jen zhruba čtvrtinu prodejů modelu N-BOX/N-BOX Slash, jenž je jasným bestsellerem kategorie (i celého japonského trhu), ale jedná se o druhý nejprodávanější kei značky a jde tedy taktéž o důležitý model. Nová verze je viditelně štíhlejší (vizuálně, jinak je to furt pixla 😉 ), zajímavým řešením je optické protažení A sloupků až k blatníkům. Dále má N-WGN cool hranaté světlomety, sympatickou masku chladiče, kola v rozích karoserie a stylové zadní svítilny. Vybírat lze kromě standardní varianty i z vymazlenější specifikace N-WGN Custom, popřípadě z široké nabídky příslušenství Honda Access. K dispozici je mimochodem i těžko uvěřitelných 24 barev/barevných kombinací karoserie.

Interiér je minimalistický, ale má dvouose stavitelný volant a nechybí nic z dnes obvyklého infotainmentu a asistenčních bezpečnostních systémů. Silnými stránkami auta zůstává velký vnitřní prostor a řada chytrých úložných schránek a přihrádek. K pohonu může sloužit buď atmosférická tříválcová sedmistovka s 58 k při 7300/min a 65 Nm při 4000/min nebo její přeplňovaná verze s 64 k při 6000/min a 104 Nm při 2600/min. Standardem je převodovka CVT, za příplatek lze mít pohon všech kol.

3 komentáře: „Honda N-WGN: druhá generace kei krabičky

  • 27.8.2019 (14:30)
    Trvalý odkaz

    moc pekny…

    PS: nechce nekdo moje Daihatsu Move? (spis teda nekdo, kdo ma dilnu a umi s plechem)

    • 28.8.2019 (8:17)
      Trvalý odkaz

      Už to máš průhledné? 😀

      • 28.8.2019 (11:02)
        Trvalý odkaz

        no levej podbeh byl ted… uz je to zaceleny samodoma (sklovlaknova mrizka a sklovlaknovej tmel, stabilizator koroze, nastrik „antigravel“ a Hammerite navrch zevnitr) 🙂 jako ono staci uriznout prahy cely vicemene. Pak jeste predelat trubicky s palivem a brzdovkou, co jsou na spodku a pak uz jen srandy jako novy tlumice idealne, pneu, rozvody by se mely delat. No to uz jsou detaily. Pak to zas bude slouzit „na veky“.
        Jeste zvazuju, ze do toho zainvestuju, ale rad bych Daihatsu Terios 🙂 (ikdyz je diskutabilni jak casto se s tim dostanu do terenu)

Komentáře nejsou povoleny.