Nissan Juke 2020: druhá generace se představuje

Nissan nás s novým jukem oťukával už dlouho dopředu, oproti původním plánům navíc nabral docela zpoždění, ale už je konečně tady, automobilka poskytla fotografie a základní informace, tak se na to pojďme vrhnout. 😉

Design už byl naznačován tak důkladně, že vlastně ničím nepřekvapí. Je to bez jakýchkoli pochyb juke a to je samozřejmě pro identitu modelu skvělé, zvlášť když byly tvary a proporce patřičně učesány. Určitě není tak drze vyzývavý, jako doposud, ale rebelská vizáž zůstává.

K dispozici bude 11 barev karoserie, která má rozměry 4210 x 1595 x 1800 mm ( doposud 4135 x 1565 mm x 1765 mm) a i přes nárůst rozměrů auto shodilo příjemných 23 kg, což je dílem zásluha alianční platformy CMF-B. K dispozici bude široká škála individualizačních prvků, mimo jiné i 19palcových kol nebo audiosystému Bose Personal Plus.

Interiér se zcela změnil, což znamená mimo jiné i to, že zmizela “motocyklová nádrž” mezi řidičem a spolujezdcem, i přesto má palubní deska s integrovaným 8″ dotykovým displejem sportovní nádech a přitom působí moderně. Nissan se ale chlubí hlavně zvětšením životního prostoru vzadu. Místo pro kolena vzrostlo o 58 mm, místo pro hlavu vzadu o 11 mm (i to bude asi furt málo 😉 ) a kufr se zvětšil o pětinu na 422 l. Výrobce slibuje kvalitnější materiály a sportovní sedadla v kombinaci kůže a alcantary.

Zatím byl potvrzen jediný motor – tříválcový 1.0 DIG-T s výkonem 117 koní, na výběr bude mezi šestistupňovým manuálem sedmistupňovou dvouspojkou s řazením pádly pod volantem. Volit také bude možné mezi pohonem předních nebo všech čtyř kol. Auto se bude vyrábět v britském Sunderlandu a první zákazníci dostanou auta už koncem listopadu.

2 komentáře: „Nissan Juke 2020: druhá generace se představuje

  • 4.9.2019 (15:10)
    Permalink

    Na fotce “černé s červenou střechou” to vypadá super zle. Ale rebelovat s warťasem a 117 hp? Proti čemu rebeluje, proti rychlé jízdě?

    Reagovat
    • 5.9.2019 (8:16)
      Permalink

      Je to prostě dnes běžný základ, další motorizace budou na 100 % následovat. Oceňuju tu dvouspojku, variátor mě zatím v žádném sportovně laděném autě nepřesvědčil.

      Reagovat

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *