HDC 2.0: Honda mění design dealerství

Při pořizování nového auta není důležité jen to, co kupujete, ale také kde. A ačkoli se to možná při zběžné návštěvě nezdá, jednotlivá dealerství konkrétních značek musí splňovat určitě standardy a mít jednotné prvky. A ty se samozřejmě v průběhu času mění.

Změn se teď dočkaly prostory prodejců vozů značky Honda, které postupně přechází na Honda Dealer Concept 2.0. Změna už proběhla v evropských dealerstvích a od poloviny příštího roku bude na řadě Japonsko.

Japonští prodejci změní outfit poprvé od roku 2006, kdy došlo ke sloučení prodejních kanálů Primo, Clio a Verno do jednoho. Ten nový má být komfortní pro zákazníky, kde mohou “zažít kouzlo značky Honda” a kde “budou zaměstnanci pracovat s hrdostí”.

Pokud jde o vnější vzhled, bílé průčelí s červeným nápisem Honda a stříbrným logem doplní tmavě šedá barva a v okolí by se měly objevit “materiály podobné dřevu”. Světlé dřevěné tóny se objeví i v interiéru, aby působil útulně a současně prostorně. Převládající dřevěný vzhled zde opět doplní bílé a šedé prvky.

1 komentář: „HDC 2.0: Honda mění design dealerství

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *