Toyota C-HR 2020: konečně s výkonným motorem

Musím se přiznat, že do Toyoty C-HR jsem se zamiloval od první chvíle, co jsem ji viděl, při prvním osobním setkání na statické europrezentaci v Miláně pak ještě víc a když jsem pak v adekvátně úchylném silničním testu zjistil, že autu nic podstatného nechybí, bylo vymalováno. Kdybych si měl koupit malý crossover, bylo by to prostě C-HR, i když po svezení s HR-V Sport mám přece jen jisté dilema, ještě že ho nemusím řešit. 😉 Dokonce i ten hybrid mi k autu přišel úplně v pohodě.

Ale setkal jsem se se spoustou názorů, že auto dobré, ale nemá žádný použitelný motor. Je pravda, že raketa není ani jeden z nich, jenže k uzoufání to také není. Každopádně teď se situace změnila. Toyota pro modelový rok 2020 rozšířila nabídku pohonných jednotek o dvoulitrový systém Hybrid Dynamic Force o výkonu 184 koní.

Toyota C-HR v této specifikaci dostala také odlišné naladění podvozku, které slibuje zlepšení jízdního komfortu při zachování jízdních vlastností a ovladatelnosti. Nové nastavení má také posilovač řízení, jenž má zajistit lepší pocit z řízení. Ten dostane mimochodem i dosavadní, slabší hybrid. Všechna C-HR také mají vylepšené NVH (izolaci proti hluku a vibracím v kabině).

Zajímavé je, že Toyota vůbec nezmiňuje u MY2020 motor 1.2 Turbo, je tedy možné, že z nabídky vypadl. Nebylo by to až tak divné, C-HR se v Evropě prodává z 80 % s hybridem.

Vylepšení se dočkal infotainment a v neposlední řadě též vzhled – auto přešlo výhradně na světlomety LED a denní svícení a směrovky jsou nyní v jednom segmentu. Pozměněný je dále přední nárazník a došlo také k modifikaci zadního nárazníku, svítilny už tvoří pouze LED a spojuje je černé křidélko. Nově je k dispozici také sexy oranžový lak karoserie. 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *