Acura Super Handling SLX: restomod s technikou RDX

Acuru SLX si nejspíš nebudou pamatovat ani pamětníci. Prodávala se v letech 1996-1999 jako vůbec první SUV této značky a na rozdíl od všech ostatních vozů se stylizovaným A ve znaku to nebyla Honda, ale Isuzu, konkrétně Isuzu Trooper, které se v té době prodávalo i jako Subaru, Opel, Chevrolet nebo Holden. A popravdě řečeno – by to křáp.

Auto na fotkách vypadá na první pohled jen jako zdařilá renovace exempláře z roku 1997, ale není tomu tak. Acura pečlivě zrenovovala zevnějšek i kabinu, ale kompletně vyměnila pohonný systém. Pod kabátem se tak ukrývá technika současné Acury RDX, což znamená, že má pod kapotou dvoulitrový VTEC Turbo, který se čtyřkolkou Super Handling All Wheel Drive (SH-AWD) s vektorováním točivého momentu spojuje desetistupňový automat.

A nejen to – po úpravě softwaru, sání a výfuku má Super Handling SLX výkon 355 koní a točivý moment 460 Nm, což je citelný nárůst oproti 276 k a 380 Nm u RDX, o 218 k a 312 Nm u výchozího, 22 let starého V6 3.5 nemluvě. SLX dostalo také pětiprvkové závěsy zadních kol namísto tuhé nápravy a vpředu naopak McPherson vystřídal dvojité lichoběžníky. Došlo také k rozšíření rozchodu – vpředu o 120 mm a vzadu dokonce o 135 mm. Restomod úprava zahrnuje také nová 17″ kola s off-roadovým obutím a dvoubarevná karoserie je vyvedena v kombinaci barev Performance Red Pearl a Champaign Silver.

Do kabiny se nastěhovaly dekory z šedého dřeva a archaický volič automatu nahradila aktuální acurácká tlačítka a to včetně elektronické parkovací brzdy. Auto se představuje dnes na RADwood Car Show v kalifornském Orange County.

Jeden myslel na “Acura Super Handling SLX: restomod s technikou RDX

  • 9.12.2019 (10:54)
    Trvalý odkaz

    zajimavy… akorat mi nejde rozkliknout ani jedna fotka.

Komentáře nejsou povoleny.