Honda Access na TAS 2020: hračky pro velké i malé

Že divize Honda Access na lednovém Tokyo Auto Salon ukáže modernizovaný roadster S2000, už víte, teď je na čase si představit zbytek exponátů. Z mého pohledu petrolheada je nejzajímavější Civic Cyber Night Japan Cruiser 2020, což je další remake klasického honďáckého sporťáku, tentokrát první generace Civicu Type R (GF-EK9). Půjde o „moderní interpretaci originálu podle toho, co dnes chtějí mladí lidé“. To jsem zvědavý, co se tedy v autě objeví, zatím je k dispozici pouze jediná skica.

Kachatto-Wagon je přepracovaný minivan Step WGN, jenž je určen k flexibilnímu převozu všeho, co má kola – ať už to je invalidní vozík, kolo nebo třeba motorka. Ale největší bizár je Honda Aibou – zatím k němu nejsou žádné bližší informace, krom konstatování, že je to „první dětské auto“, vzniklé asi zkřížením vaničky s bublinou. 😀 Těžko soudit, zda je šlapací, elektrické nebo s jiným způsobem pohybu, ale to určitě v půlce ledna zjistíme.

3 komentáře: „Honda Access na TAS 2020: hračky pro velké i malé

  • 22.12.2019 (11:08)
    Trvalý odkaz

    Docela by mě zajímalo kam tím míří… vzpomínat na zašlou slávu.. Na Drivetribe se zamýšleli nad tím, že Honda to své reminisenční eSko pojmenovala jako Prototyp, což když udělala naposledy, tak z toho bylo sériové „e“. Ale já těmto představám „co když“ u Hondy už nějak nevěřím :-/

    Zatím mi z toho vychází pouze smutné „koukejte jaký auta jsme uměli“

    • 22.12.2019 (19:29)
      Trvalý odkaz

      Prototypů má Honda kvanta – je to předsériová verze čehokoli, co se chystá do výroby a buďto přesně odpovídá následně vyráběné věci nebo se liší jen v zanedbatelných detailech. Tady je to prostě předprodukční verze sady doplňků, není moc nad čím se zamýšlet.

      Nevím, jak to myslíš s tou zašlou slávou. Už dlouho jsme neměli v nabídce tolik aut, se kterými je radost jezdit – i nejobyčejnější CR-V má 180 koní, máme Jazz Dynamic, HR-V Sport, CTR a nad tím vším z výšky dohlíží NSX.

      Otázkou je, co nám přiveze blížící se éra plné hybridizace. I-MMD je sice fajn systém, ale dvakrát sportovně na mě nepůsobí a bude to asi jediný pohon pro Jazz. Takže Jazz bude asi docela rychlý, ale ve velkou radost z jízdy moc nevěřím. Analogicky Civic se stejným pohonem za pár let. Otázkou je, jaké koncepce bude plug-in hybrid. A HR-V Sport asi taky nebude mít nástupce. Z nadcházející pětiletky mám teda velké obavy.

      • 23.12.2019 (10:38)
        Trvalý odkaz

        To já se naopak na hybrid éru docela těším. bude to úplně jinde než v krásných devadesátých a myslím že to nebude nuda. Hybrid je zatím nejrozumnější věc co v devadesátých vymysleli a je to v mnoha ohledech funkční. Čistá elektrika moc reálná z mého pohledu není. Pokud tedy nevymyslí solární panel velikosti střechy a kufru auta co dokáže zázraky ? Hezké vánoce všem. To S2K je boží ?

Komentáře nejsou povoleny.