Novinky

Honda: automobilové výstavy jsou důležité

Nacházíme se v divné době, kdy se některé automobilky snad dokonce stydí, že vyrábí automobily nebo si z těchto výstav nepokrytě utahují. Je tedy otázkou, jak dlouho a v jaké formě budou autosalony v příštích letech existovat. Ale jsou i značky, které považují tyto výstavy za důležité – třeba Honda.

Stejně jako v případě zářivé budoucnosti elektromobilů, i ohledně autosalonů zastává Honda střízlivý názor. Podle průzkumů Hondy přibližně 70 % dospělých návštěvníků koupí v průběhu následujícího roku nové auto a japonská značka má v úmyslu strhnout jejich pozornost na těchto akcích i do budoucna.

Honda je přesvědčena, že z pohledu zákazníků jsou autosalony stejně důležité, jako v minulosti a jejich význam naopak stoupá, že o ně ztrácí zájem média, může situaci trochu zkreslovat, stejně jako způsob, jakým se na výstavách prezentují samy automobilky. Samozřejmě značky, které nemají zájem se na autosalonech prezentovat, určitě mají vlastní průzkumy, které podporují zase jejich rozhodnutí, nemohu se ale ubránit sympatiím k tomu, že Honda chce zachovat určité standardy a hodnoty, na které jsme si v předešlých letech zvykli.

Jeden myslel na “Honda: automobilové výstavy jsou důležité

  • tak ono to asi neni o tom, ze by si vsichni mysleli, ze jsou autosalony nedulezity a naprd. Spis jde o to, ze tam uz nesmej mit ani pekny hostesky a ty autosalony jsou neprimerene drahy a uz se nevyplati a dalsi takovy srandaveci dnesni doby.

Komentáře nejsou povoleny.