Novinky

Acura provokuje politicky nekorektní reklamou. To se mi líbí!

Popřemýšlejte trochu – kdy jste naposledy viděli nějakou akční reklamu nebo promo video na auto? Všude idylické záběry z klidné jízdy krajinou, řidič a spolujezdec s přitroublým úsměvem, šťastné děti na zadních sedadlech a když dojde na nějakou akci, vrcholem je nevěsta, naštvaná, že jede na svatbu v <>, jenž místo obřadu raději odjíždí shodit někam ze srázu. 😀

Proto mě v dobrém slova smyslu doslova šokoval nejnovější, rychlostí nabitý klip Beat That od značky Acura. Začíná akční honičkou původní Integry Type R s černými SUV (jak symbolické), pak se objevují obě generace NSX, letošní šampion DPi ARX-05 a vrcholí záběry na Type S Concept. To vše proloženo provokativním „Beat That“ a novým sloganem Acury Less Talk, More Drive, aniž by to celé vyznívalo nějak pubertálně.

Acura očividně vzdává hold svým ikonickým modelům a oprašuje své sportovní image s vyhlídkou na budoucí performance verze. V dnešní době něco naprosto nevídaného. Za tohle má u mě Honda takové …velké, významné plus. 😉 Snad jen na tom otáčkoměru mohla být ručička trochu jinde. 🙂

4 komentáře: „Acura provokuje politicky nekorektní reklamou. To se mi líbí!

  • Hmm že by fakt návrat ke sportovnímu image (aspoň u TS modelů)? No… uvidíme, uvidíme… ?

  • Super! Ručička na otáčkoměru byla za 8000, co je na tom špatně? Snad jen, že chyběla S2k a 9000, ale ITR je moc pěkná reminiscence a ne tolik ohraná.

    Na to TLX jsem fakt zvědavej. Škoda, že to tady nikdy nebude – nás čekají právě ty přiblblé reklamy šťastných greténů, kteří nadšeně zasouvají zástrčku z wallboxu do auta.

    • Skyline: Tak S2000 byla i v Americe Honda a ne Acura. Takže by mě v reklamě na Acuru dost překvapila. To nové TLX mi každopádně taky nedá spát… Pokud se mi bude líbit použitá technika, tak to vidím na individuální dovoz 🙂

    • Mám na mysli to NSX 😉

Komentáře nejsou povoleny.