Novinky

TAS 2020: Mugen Jazz a S660 (plus CR-V a N-ONE)

Tokyo Auto Salon je aftermarketovou výstavou regionální povahy a vystavující mají zřejmě pocit, že každý z (ne)malé komunity, kdo má o auta zájem, si na výstaviště Makuhari dojede a není tedy třeba zabývat se nějakou online prezentací exponátů. Fotky z TAS se vždycky špatně hledají, ale letošek byl extrém. A snad vůbec nejhůř na tom byl Mugen. Ale co se dá dělat, musíme brát, co je.

První exponát Mugenu byl model Fit (Jazz) v takovém batmanovsky twofaceovském outfitu – z jedné půlky červený, z druhé bílý se žlutými doplňky, vzájemně se lišící designem spodního bodykitu. Stejně jako Fit Modulo, i Fit Mugen má klasickou masku chladiče, zajímavým designérským detailem je optické protažení spodní linie oken směrem ke světlometů. Mugen auto označuje jako (4K)Mugen Fit Prototype, lze tedy očekávat, že předznamenává příchod komerčního kitu, dost možná dokonce dvojice kitů.

Mugen S660 Concept bohužel není nijak blíže specifikován, musím se tedy omezit na to, co je vidět – nový, výrazně agresivnější přední nárazník s lipem, karbonová kapota, nový design a hardtop namísto plátěné střechy.

Při pátrání po fotkách jsem narazil ještě na dva koncepty ze stánku Hondy. Ty nemají s Mugenem nic společného, jde o kreace, vytvořené přímo automobilkou. Honda upravila kei miniauto N-ONE do podoby N-ONE Café Racer Concept s novým nárazníkem, dvoubarevnou karoserií a polepy a pohrála si také s CR-V. Honda CR-V Black Edition Custom Concept vypadá jako off-road, má zvýšenou světlost, terénní pneumatiky, ochrany blatníků, a masivní spodní bodykit se světelnou rampou vpředu. Další LED rampa se nachází na střešní zahrádce společně s rakví.

3 komentáře: „TAS 2020: Mugen Jazz a S660 (plus CR-V a N-ONE)

  • tak to Sko je libovy ale…!

    • Jo, vypadá tak na 200 koní. 😀

      • tak i v takovym aute je jiste prostor pro tuning 🙂

Komentáře nejsou povoleny.