Piloti Acury ARX-05 a NSX GT3 si vyměnili auta. Jak jim to šlo?

Luxusní značce Hondy se vloni v motoristickém sportu v Americe nadmíru dařilo, získala tituly jak s DPi speciálem ARX-05, tak s NSX GT3 Evo, letos se ale sezona neměla šanci se pořádně rozeběhnout, tak Acura alespoň nyní udělala svému závodnímu programu malé promo, když vyměnila jezdce svých okruhových závodních speciálů. Pilot ARX stáje Team Penske Ricky Taylor usedl do NSX GT3 a jezdec týmu Meyer Shank Racing, jezdící s NSX, usedl do DPi speciálu, aby si každý dal pár ostrých kol na okruhu Sebring. Výsledkem je video v závěru článku.

Pro úplnost doplním, že ARX-05 má výkon 608 koní při váze pouhých 930 kg a při rychlosti 240 km/h vyvíjí jeho bodykit přítlak 1360 kg, je tedy doslova přilepena k asfaltu závodních okruhů. NSX GT3 váží o 350 kg víc a a má o cca 50 koní menší výkon, ale hlavně generuje výrazně menší přítlak, takže mezi chování aut je mnohem větší rozdíl, než jak by se na základě papírových údajů mohlo zdát.