Mitsubishi Triton Xtreme: drsňák do těžšího terénu

Pick-upy jsou mimo Evropu brány jako pracovní nástroje – takové bílé dodávky do terénu. Ale automobilky čas od času neodolají pokušení vytvořit i okázalejší verze s bodykity, pěknými koly a zvýšenými podvozky (pokud taková auta už nemají v běžné nabídce). Nyní se do toho pustilo Mitsubishi a výsledkem je verze Triton Xtreme.

Mitsubishi Triton (u nás pojmenovaný L200) dostal ve verzi DoubleCab 4×4 Automatic dostal tmavou masku chladiče a nárazník, pozměněný spodní ochranný rám, plastové nástavce blatníků, polepy na bocích a zadním čele, střešní nosiče, ochranný rám za kabinou, ochranné rámečky zadních svítilen a plastové misky dveřních klik.

K tomu přidává kola A-line Hazard s terénními pneumatikami Pirelli Scorpion. Zvýšený podvozek zvyšuje přední nájezdový úhel na 28 stupňů, zadní nájezdový úhel na 23 stupňů a přejezdový úhel 25 stupňů. K pohonu všech čtyř kol prostřednictvím systému Super Select II 4WD s redukcí a uzamykáním středového diferenciálu slouží turbodieselový čtyřválec 2,4 l o výkonu 181 k a točivém momentu 430 Nm.

Verze Xtreme zahrnuje ještě spoustu dalších drobností, ty však nejsou až tak zajímavé, beztak tato verze vznikla speciálně pro Jihoafrickou republiku. Její absence nás asi nemusí moc mrzet, protože Mitsubishi si auto nechá opravdu hodně dobře zaplatit, provedené změny zvýšily cenu o 60 % oproti standardní verzi!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *