Lexus LS 2021: facelift luxusní limuzíny

Sedan Lexus LS se prodává od roku 2017 a do modelového roku 2021 tedy vkročí modernizací, týkající se vzhledu, ale i techniky. Omlazená příď dostala světlomety s novou optikou, včetně denních LED ve tvaru písmene L. Pozměněný tvar dostal také přední nárazník. Samotná maska chladiče je nyní vyvedena v tmavém chromu. Lehkou změnou prošly i zadní svítilny a verze F-Sport dostaly nový design 20″ kol.

Auto se může pochlubit také novým lakem Gin-ei Luster, nanášením pomocí Sonic Method, kdy kapičky laku kondenzují na hliníkových vločkách, což má zajistit hladký, až zrcadlový povrch.

Hlavní novinkou interiéru je 12,3″ dotykový panel infotainmentu, došlo ale také ke změně ovladačů na volantu a středovém panelu. Dveřní výplně jsou nově k dispozici také ve stylu Nishijin & Haku, což je kombinace brokátu Nishijin s kovovými plátky. Prošívání sedadel je kvůli většímu komfortu více zapuštěno a nová uretanová pěna zajistí komfortnější sezení.

Adaptivní pérování bylo vybaveno lepším solenoidem, aby se omezily tlumicí síly, došlo také ke změnám vertikální tuhosti plášťů pneumatik a pevnosti stabilizátorů s cílem poskytnout ještě větší komfort jízdy při zachování jízdních vlastností. Snížen byl též přenos vibrací do kabiny a díky aktivnímu potlačení hluku ANC a funkci Engine Sound Enhancement se uším posádky dostanou jen ty správné tóny motoru. U hybridu také došlo ke snížení maximálních otáček při akceleraci, aby se snížila úroveň hluku na palubě.

U hybridní verze bude také při akceleraci více asistovat elektřina a management spalovacího motoru zajistí více točivého momentu v nízkých otáčkách pro rychlejší odezvu plynu a lepší využitelnost jednotlivých rychlostních stupňů, takže bude aut méně často podřazovat. V Japonsku bude k dispozici i nejnovější asistenční systém Lexus Teammate a vyspělý parkovací asistent Advanced Park. Tyto systémy by se měly později dostat i do dalších zemí.