Novinky

GR Super Sport: produkční verze hypersportu nebude mít dveře!

Jak určitě víte, Toyota se rozhodla závodit ve vytrvalostních závodech WEC (World Endurance Championship), kam patří i legendární závod 24 hodin Le Mans, v nové kategorii Hypercar s monstrem GR Super Sport. A jako tomu bývalo kdysi, pravidla vyžadují vyrobit omezenou sérii silniční verze závodního speciálu. Ten tedy bude muset vyrobit i Gazoo Racing… 🙂

Jakou specifikaci bude silniční GR Hypercar mít, můžeme zatím jen tipovat, ale nyní patentové nákresy prozradily jinou zajímavost. Road-legal verze nebude mít ani klasické dveře, ani křídlové dveře, ani vpřed výklopné dveře. Nebude mít totiž dveře vůbec. Do kabiny se bude vstupovat po odklopení celé střechy včetně čelního skla směrem vpřed. Pozornost kolemjdoucích tedy bude zajištěna.

Takové řešení mělo snad několik málo konceptů v 70. a 80. letech, ale nevzpomínám si na žádné auto, které by to přineslo do sériové výroby. Ale třeba si na nějaké vzpomenete, kdyžtak dejte vědět v diskuzi. 😉

Závodní hyperauto Toyoty bude poprvé představeno zřejmě už v říjnu, šampionát se rozjede v březnu 2021 a v té době už zřejmě bude známa i podoba a specifikace silniční limitky.

3 komentáře: „GR Super Sport: produkční verze hypersportu nebude mít dveře!

  • Začínám mít obavu, že tady už nebude stačit prodat svou ledvinu, ale budu muset najít docela slušný vagón ledvin 😀

    • to abys zacal hledat nejaky biznis partnery nekde v Cine nebo Rusku, abys jim zacal dodavat ledviny 🙂
      Kazdopadne jsem zvedav na „takticko technicka data“.
      Jo a jeste jsem zvedav na video, kde si to koupi nejakej 60tnik s druhou mizou a lidi ho budou tocit nez tam naleze/vyleze 😀 (jak to slavny vidko, kde typon neumi odjet s ferari)

      • Myslim, ze tohle bohuzel nikdy nenastane, auta se presunou do sbirek a fertig. Casem snad jedine nejake olitane byvale zavodaky.

        Rusko nebo Cina dobry zdroj😂

Komentáře nejsou povoleny.