Toyota RAV4 Plug-In: známe specifikaci evropské verze

Toyota představila plug-in hybridní verzi RAV4 s přídomkem Prime už skoro před rokem v USA, nyní je na řadě evropská verze. Ta se jmenuje nápaditě RAV4 Plug-In Hybrid a jinak je ale navlas stejná. Jediným rozdílem je deklarovaný dojezd na elektřinu, daný však pouze rozdílnou metodikou měření. Ale pojďme si nejdříve trošku osvěžit paměť.

Toyota RAV-4 Plug-In Hybrid má působivý výkon 306 koní a když je potřeba, zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za rovných 6 s! Standardem je pohon všech kol AWD-i a 18,1kWh akumulátor. V kombinovaném režimu spálí dle metodiky WLTP 1,0 l benzinu na 100 km, což odpovídá emisím 22 g CO2/km.

V elektrickém módu teoreticky zvládne ujet až 75 km, což je velmi slušný výsledek a představuje o 10 km lepší výsledek, než bylo původně očekáváno. Jediným handicapem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadlového prostoru na (stále dobrých) 520 l. Podlaha je kvůli bateriím zvýšena o 35 mm.

Jeden myslel na “Toyota RAV4 Plug-In: známe specifikaci evropské verze

  • 18.9.2020 (15:32)
    Trvalý odkaz

    Za mě v tom greténském šílenství skutečně auto, které má hlavu a patu.

    Každopádně počítám, že to bude cenově úlet, v USA stojí plug-in o 10k USD víc než normální hybrid. To by u nás poslalo cenu někam k 1.5M a navzdory kvalitám RAVky bych nejspíš lovil v jiných vodách, tyto peníze za SUV velikost, donedávna běžně v cenách polovičních, jsou prostě trendovka na úrovni tesláčků.

Komentáře nejsou povoleny.