Acura RDX PMC: další auto z hnízda NSX

Vypadá to, že Acura měla úspěch s limitovaným edicemi modelů, které ručně montují dělníci, vybraní pro své schopnosti k montáži supersportů Honda/Acura NSX. Doposud v ohijské továrně Performance Manufacturing Center (PMC) vznikly po boku NSX modely TLX PMC a MDX PMC a nyní se představila další edice: RDX PMC.

Ručně montované RDX je oproti dosavadním variantám PMC trošku speciální, jedná se totiž o čistokrevnou acuru, postavenou jako první model značky na vlastní platformě, s Hondou má tedy společný pouze motor a převodovku. Ale pojďme se podívat, čím se RDX PMC liší od standardních RDX.

Na první pohled zaujme samozřejmě lak. Jedná se o jedovatý odstín Thermal Orange, dostupný pouze pro NSX. Ten je zkombinován s černou střechou, zrcátky, maskou chladiče a dveřními klikami, koncovkami výfuku a a dvacetipalcovými koly. Interiéru dominuje černá – sedadla v kůži Ebony Milano jsou zkombinována s černým semišem a kontrastním červeným prošíváním.

Výbava kombinuje prvky z paketů Advance a A-Spec, což běžně není možné, z těch zajímavějších položek jmenujme třeba adaptivní tlumiče, ventilovaná sedadla, head-up displej nebo panoramatickou střechu. Motor 2.0 Turbo zůstává na dosavadních 276 k a 380 Nm, což je možná škoda, PMC verze by mohly nabízet něco víc i v tomto ohledu. Standardem je samozřejmě 10stupňový automat a pohon všech kol SH-AWD. Aut vznikne celkem 360, cena zatím nebyla stanovena.