Novinky

Suzuki Swace jde do prodeje. Je dražší, než corolla

Suzuki začátkem letošního podzimu představila svůj první hybridní kombík Swace, určený pouze pro evropské trhy. Jak známo, jedná se o Toyotu Corolla Touring Sports, jejíž loga byla vyměněna za emblémy Suzuki, která se v nabídce značky objevila proto, aby pomohla snížit průměrné emise. A vzhledem k tomu, že se rychle blíží zahájení prodeje, ve Velké Británii už byly oznámeny ceny tohoto kompaktního kombi.

Jak už to v případě rebadgeovaných aut bývá, Suzuki Swace je dražší, než srovnatelná corolla – základní verze SZ-T přijde na 27 499 liber, což je o 1149 liber více, tedy téměř 35 tisíc korun. Toyota samozřejmě nemá důvod prodat Suzuki auto levněji, byla by sama proti sobě. Přemýšlím však, proč by si někdo koupil identické auto o 35 tisíc dráž. Jen kvůli (třeba) oblíbenému logu? Samozřejmě to není nijak závratný rozdíl, ale takové finanční prostředky se dají použít i jinak, než k nákupu identického produktu jinde. 😉

Suzuki bude v UK prodávat kombi Swace ve dvou verzích výbav, v obou případech kombi pohání hybrid se 122k benzinovou osmnáctistovkou, 71k elektromotorem a 3,6kWh akumulátorem. Trošku paradoxně ani swace není pod požadovaným emisním limitem, produkuje v kombinovaném režimu 99 g CO2/km, přičemž bezpokutové pásmo je pod 95 g. Ale je hodně blízko… 😉 Zájemci o kombi s logem Suzuki dostanou auto se zavazadlovým prostorem 596-1606 l a vybírat mohou ze sedmi barev karoserie: White Pearl Crystal Shine, Super White, Precious Silver, Black Mica, Dark Blue Mica, Phantom Brown Metallic a Oxide Bronze Metallic.


4 komentáře: „Suzuki Swace jde do prodeje. Je dražší, než corolla

  • Nějak tomu nerozumím. Hybridní Swift má emise 88-94, pro 4×4 pak 95 g/km. Jaký má smysl „pro snížení emisí“ nabízet auto, které je má vyšší…?? Má to být alternativa Vitary? S-crossu? Nebo čeho vlastně? Za ty peníze to navíc ani finančně nedává smysl (ve srovnání s výchozí Toyotou), takže je to pro mě docela záhada.

    • Určitě alternativa těch větších aut, zákazníky Swiftu nebo Ignisu asi kompaktní kombi moc zajímat nebude.

      • King: a zákazníka Vitary ano? Chce-li Suzuki jako celek snížit emise, tak prostě přidání auta, které v aktuálním portfoliu vůbec nemá a které přitom není v limitu je poněkud divné. Je možné, že celofiremní emise by takové auto snížilo, ale kolik se ho na úkor Vitary musí prodat, aby to bylo poznat?

        Ale předpokládám, že nejsou úplně blbí a mají to nějak spočítané. Jen to není moc vidět:-)

        • Třeba Suzuki už tuší odklon od SUV. 😉

          Oni to potřebují snížit, ale to nutně neznamená, že se pod 95 opravdu dostanou… 🙁

Komentáře nejsou povoleny.