Novinky

Mitsuoka Buddy: Toyota RAV4 s designem starých Chevroletů. NOVÉ FOTO!

O nejmenší japonské automobilce Mitsuoka už jsme pár (doslova) let neslyšeli, naposled to bylo díky roadsteru RockStar, což byla velmi povedená přestavba Mazdy MX-5 (bohužel pouze se základní patnáctistovkou…). Ale nyní má firmička zase něco nového – seznamte se s modelem Mitsuoka Buddy. Úvodem bohužel smutná zpráva – po více či méně úchylných kupé, supersportech a limuzínách i Mitsuoka podlehla trendu SUV a crossoverů.

Dobrou zprávou je, že zůstala věrná japonské technice a přestože se auto tváří jako pick-upy Chevrolet z počátku osmdesátek, pod kabátem najdeme Toyotu RAV4 – a to buď ve verzi s atmosférickým dvoulitrem o výkonu 171 k nebo se 178k hybridem, postaveným kolem 2,5l čtyřválce. Musím říct, že se mi buddy opravdu líbí, přestavba je provedena velmi citlivě a respektuje základní tvary ravky.

Zveřejněné fotky berte zatím jako ochutnávku, oficiálně bude auto představeno až 16. listopadu a to zřejmě včetně interiéru – a ceny, která bude opět …šokující. 😀 Ale Mitsuoka ani přes absurdní cenovky nemá problém limitované edice svých vozů prodat během pár týdnů, nejvýše měsíců. Buddy na tom nejspíš nebude jinak.

4 komentáře: „Mitsuoka Buddy: Toyota RAV4 s designem starých Chevroletů. NOVÉ FOTO!

  • Úvodem jedna oprava: RockStar byl v Evropě jako 2.0, minimálně takový byl plán. Byl jsem v kontaktu s importérem, do Evropy mělo jít 50 kusů, vše postavené na EU-verzi MX-5, tj. pouze manuál a pouze nejvyšší výbava s 2.0 184 hp. První dodávky cca v dubnu. Bohužel, myslím, že to nedopadlo – covid…

    Nicméně kamenem úrazu byla pochopitelně cena, ať jsem se do toho zamiloval jakkoliv, cca 1.8M na to prostě nemám (odhadovaná cena byla 68k EUR vč. DPH a měla být potvrzená až blíže k datu dodání).

    Teď k tomu Chevroletu: jo, to chci taky. Ale s tím 300 hp pluginem:-) Zadek je moc ravkoidní, ale předek je nádhera. „Naštěstí“ na to nemám, při ceně ravky lze čekat, že to bude ještě dražší než RockStar. Do Monaka psát tentokrát radši ani nebudu…

    • O záměru dodávat to do Evropy s dvoulitrem jsem buď nevěděl, nebo jsem to už zapomněl. 😀

      Jak říkáš – ceny Mitsuoky jsou naprosto šílené. Ono se není čemu divit, musí koupit výchozí auto, nejspíš za běžnou cenu a pak zaplatit celý proces úprav.

      • Co ty hranatý lemy blatníků? To se mi nelíbí ani na normální RAVce…

        • Ale tady to s tím hranatým předkem ladí. 😉

Komentáře nejsou povoleny.