Novinky

Honda N-ONE: Mugen upravil nejstylovější kei

Honda sice v Evropě (a na dalších trzích) ořezává nabídku na nejnutnější minimum, ale domácí trh si docela hýčká. Obrovská popularita krabičky N-BOX Hondě umožňuje držet si v nabídce i modely, které musí být ekonomicky dost neperspektivní – na mysli mám sportovní kei roadster S660 a stylový kei retro minivůz N-ONE. Právě posledně jmenované auto se vloni v září představilo už ve druhé generaci s jen minimálními změnami designu, dvorní úpravce Mugen ale zareagoval na novinku poněkud se zpožděním. Teď je však již stylingový kit k dispozici.

Mugen se u N-ONE zaměřil v první řadě na vzhled – nabízí lip předního nárazníku, nástavce prahů, střešní spoiler, kovaná kola a polepy. Potěší i koncový díl výfuku a nechybí samozřejmě ani všechny běžné doplňky, jako jsou ofuky, koberečky, pedály, hlavice řadicí páky, emblémy, karbonové rámečky SPZ, provozní náplně a další drobnosti. Benzinová sedmistovka zůstává se svými 64 koňmi v rámci kategorie kei beze změn. Nezní to celé kdovíjak, ale podívejte se na dostupné fotky dole v galerii – jako celek Honda N-ONE Mugen působí opravdu sympaticky.

2 komentáře: „Honda N-ONE: Mugen upravil nejstylovější kei

  • N-One je krásný auto, ale když do toho člověk sedne, tak je to bohužel jak Matiz – hrozně úzké. Že je nad hlavou metr místa člověku nepomůže, tohle je pro Japonce. Nevím, zda to ještě Honda dělá, ale jezdil se amatérský N-One cup, to musela být docela zábava, i když bych si to dovedl představit spíš s S600 (ale ta v té době ještě nebyla, třeba už to Honda vyměnila).

    • Nojo, nejsme zrovna japonské tělesné konstituce. 😀

      Ten Cup se furt jezdí. 🙂

Komentáře nejsou povoleny.