Mitsubishi nabízí čištění interiérů, ničící covid

Zdá se, že automobilky vidí příležitost zabodovat u zákazníků různými způsoby ochrany proti virům a bakteriím. Některé značky zkoumají možnosti použití nanomateriálů ve ventilačním okruhu, Honda mikroorganismům připravila fakírské lože, a Tři diamanty vyrazily do boje se sprejem.

Dealerská síť Mitsubishi v USA nabízí službu dezinfekce interiérů speciálním postřikem Diamond Premium Care, jenž se aplikuje do kabiny a nasávacího potrubí. Sprej má certifikaci EPA pro použití v automobilech, jeho aplikace trvá asi 10 minut a měl by zničit 99,9 % virů v ošetřeném prostoru, včetně Covid-19. Současně slouží i jako deodorant, auta tedy budou navíc i příjemně vonět. A to za necelých 20 dolarů.

Nevýhodou toho řešení samozřejmě je, že sice zlikviduje v interiéru se vyskytující neřády, ale neochrání před nově příchozími. Ale každá pomoc může přijít vhod, nehledě na ten dobrý pocit. 😉 O možném rozšíření služby do dalších částí světa se zatím nehovoří.