Novinky

Honda HR-V: novou generaci prozradily patentové nákresy

Honda představí třetí generaci malého crossoveru HR-V už 18. února a oficiálně bylo zveřejněno teprve pár teaserových fotografií, díky patentovým nákresům, které se objevily na facebookovém profilu uživatele Vanhoe Rage, si ji však můžeme prohlédnout v lehkém předstihu. Hondě se dařilo tajit její podobu poměrně dlouho, poprvé byl kamuflovaný prototyp vyfocen teprve před půl rokem, pak už ale množství špionážních fotek pomalu narůstalo a s nimi i představa o tom, jen bude novinka vypadat.

Patentové nákresy ukazují, že Honda pokračuje v čistém, minimalistickém stylu designu s jednoduchými tvary. Oproti dosavadní verzi působí robustněji, jak bylo slíbeno, současně se však stále snaží siluetou vyvolat dojem kupé, k čemuž dopomáhají i skryté kliky zadních bočních dveří. Příď samozřejmě drží typickou šestiúhelníkovou masku chladiče, překvapila mě ale absence tradiční lamely, nesoucí logo H, namísto toho se háčko vznáší a je obklopeno chromovými segmenty ve stylu Acury. Záď nese jednoduché světlomety v podobném stylu, jaké dostane Civic 5D 11. generace. Takže už víme všechno, co se vzhledu týče, ale i přesto se těším na 18., vypadá to na pěkné, i když poněkud nenápadné 😉 auto.

6 komentářů: „Honda HR-V: novou generaci prozradily patentové nákresy

  • Tak jsem zvědavý jaké to bude v reálu. Co si myslíte o ceně? Půjde nahoru? Takhle z těch patentových fotek si to dovedu představit lépe jako z těch v kamufláži. A bude tam jenom hybrid a jaký?

    • Můj tip: s ohledem na cenu Jazzu cena nahoru půjde.

      Že to bude jen hybrid už je jasné snad rok když Honda řekla, že vše nové bude elektrifikované. Poslední, co přejde na hybrid bude C11G (Jazz a CR-V už jsou).

      • Asi tam ale nebude hybridní pohon z crv ani z jazzu nebo něco mezi? Cenovku tipuji na 750 elegance 4wd.

    • Cena půjde stoprocentně nahoru, vzhledem k tomu, že Jazz teď stojí jako Civic, tak HR-V bude stát cca jako CR-V. Bylo by fajn, kdyby HR-V dostalo motor z CR-V, ale těžko říct…

  • S ohledem na váhu by byl 1,5VTEC asi slabý a 2,0VTEC zase až moc silný, dával by smysl návrat k 1,8VTEC. A nevíte zda konečně bude 4×4 ???

    • HR-V bude mít v Evropě hybridní e-HEV, teď jde jen o to, jestli to bude to silnější z CR-V. Snad jo….

Komentáře nejsou povoleny.