Subaru WRX STI Gymkhana: jak vznikal 875koňový speciál?

Určitě jste zaznamenali, že vlastníci projektu Gymkhana v minulém roce vykopli Kena Blocka i s Fordem a vrátili se k Subaru, které bude v příštích driftovacích videích této série, počínaje Gymkhanou 11řídit americký jezdec rallye Travis Pastrana. Pokud jste to náhodou nezaznamenali, stačí kliknout na odkaz níže. 😉

Teď se ale ještě navíc můžete podívat do zákulisí vzniku speciálu na bázi Subaru WRX STI. Jak asi tušíte, z původního sportovního sedanu moc nezbylo – a tojak z pohledu techniky, tak zevnějšku. A to nemluvím jen o agresivnějším vzhledu s cílem zlepšit chlazení (a zajmout 😉 ), i panely karoserie byly v maximální možné míře nahrazeny hliníkem, karbonem a kevlarem. Motor má objem 2,3 l a na vývoji celého auta se podílela americká divize Subaru Motorsports a společnost Vermont SportsCar.

Jeden myslel na “Subaru WRX STI Gymkhana: jak vznikal 875koňový speciál?

  • 26.2.2021 (17:05)
    Trvalý odkaz

    tyhle behind the scenes jsou snad lepsi nez to finalni video 🙂

Komentáře nejsou povoleny.